Äntligen fick jag klippa honom!


FÖRE



EFTER
Kolla in min mellangoding då???

ÄÄÄNTLIGEEEEEN fick jag klippa honom! Ni hajar inte vilka diskussioner vi har haft om detta. Ett tag gick han bara till frissan för att han inte litade på mig och för att jag alltid klippte för kort. Nu har jag bönat och bett, sagt att "Snälla snälla snälla snälla Elliot, kan inte mamma få klippa dig?!?!"

"NEJ" har han sagt utan att tänka. "Du klipper så kort jämt" har han påstått.
Ok, jag erkänner. Jag har kapat av det rejält när jag väl fått sätta saxen i det. Men jag inser ju nu att det varit fel taktik. SÅ jag började med en annan.
"Men om mamma klipper lite i taget och så får du titta emellan" har jag föreslagit.
"Okejrå, du får väl klippa dåra" har han svarat.

Döm om min förvåning när han igår satte sig tillrätta i frisörstolen och sa
"Jag vill ha det kort!" och så visade han med fingrarna sådär en 3 cm.
"Va?" utbrast jag. "Du ville ju knappt klippa" sa jag.
"Jamen, nu ska det vara kort och så ska det stå åt alla håll" sa han lugnt.

Ok, det var bara till att klippa. Frågade flera gånger på vägen om han var säker. Det var han. Och nu ser han ut såhär och är såååå fin och coool!

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Så mycket bättre :) .... Och så tar det kortare tid nu med Hårfön,plattång , vax och spray ;)

2011-05-06 @ 09:12:30
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Hahaha, jajjemen... jag gillar när killar har lite fåfänga i sig. Dom är preciiis som duuuuuu! :))))

2011-05-06 @ 09:33:46
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: anna

hej,

vilka fina skyltar du gjort, vad tar du för dem och vart kan man köpa dem?

mvh

2011-05-06 @ 10:46:39
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Anna: Du kan besöka min hemsida på www.nindigosrum.se, där hittar du alla mina alster! :)

2011-05-06 @ 11:18:48
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken skillnad, jätte snyggt!

2011-05-06 @ 12:30:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback