Grabbarnas kläder


Elliot blir en sailorboy.....


....Thedde blir Bratz boy. Bara dom röda shortsen som fattas på bild.


Observera att dom har liknande kläder. Detta sitter i från dom var små, då var dom jätteofta lika klädda. Borde ju släppa det nu men kan inte riktigt. Båda var ju nöjda med sina outfits oxå så sååå illa kan det väl inte vara va? :)))

Nu har jag gjort frullen klar, ska kolla sista avsnittet av The Voice på femman. Sen är inte det tillbaka förrän när skolorna börjar.... BLÄ. Det är faktiskt ett rätt skönt program att ha på i bakgrunden på morgonen. Det varvas med TV4 på morgnarna.

Näej, tidsoptimist som jag är måste jag sätta igång nu!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback