CUPVINNARE




Igår så fick vi ju ett sms av Thedde efter deras semifinal, dom hade
vunnit även den och skulle nu spela final. Milo kändes helt ok varför
vi bara var tvungna att åka till Usala för att se finalen. Kolla vädret!!
Usch, jag får så ont i magen när vi är ute på vägarna i sånt här väder.




"Vi har det bra, vi här bak i bilen, och vi vill inte va med om nån krock!"
Trallalallaallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
I baksätet pics....




Tyvärr kom han inte med på bild här min Thedde men han hämtar en
T-shirt. En matchens lirare t-shirt och jag var stolt som en tupp!! Det
där är min grabb det..... jag har lärt han allt jag kan! :)




Här är dom, VINNARNA I STORVRETA CUP!!!! Grabbarna som jag tränat
i 5 års tid. Denna säsong är den första säsongen som jag inte gör det.
Känns konstigt och faktiskt lite trist. Men jag hade gjort mitt i laget,
det behövs förnyelse. Så är det. Dom har blivit så sjukt stora dom här
grabbarna... och väldigt duktiga, det har dom iofs alltid varit!!





Thedde, min superduktiga grabb. Han fick 3 st matchens lirare denna
turnering. Brås på mammas gamla målvakts talang ;) Tur man ärvt
av sig NÅGONTING bra till sina grabbar minsann!


Ja, det blev en visit till Uppsala för att se Thedde spela cup och final. Milo sov nästan under hela tiden och matchen var som tur var inte mer än 2 x 20 min. Riktigt kul o se grabbarna spela, dom var väldigt duktiga. Det var riktigt drag på läktaren oxå bland oss föräldrar. Det var tutor och hejjaramsor. Peppande för grabbarna tror jag...

Eftermiddagen tillbringades sedan hemma i värmen. Vicket jäkla väder det bjöds på igår, usch jag får ont i magen när vi ska ut i trafiken såna dagar. Blir helt orolig. SOm tur var så körde alla väldigt försiktigt ute i trafiken. Väl hemma gjorde vi tacos, jag ska visa er sedan hur jag åt min taco. Ett riktigt bra alternativ och MINST lika gott!

Milobebis fick hög feber sen på kvällen så natten har bjudit på några vakna timmar med avsvalkande av Milobebis. Jag vågade inte ens ta tempen, har aldrig känt att han varit så varm. Säkert över 40 grader. Vet inte om jag drömt men jag tror att jag hört att det går sånt där konstigt nu i form av jättehög feber? Tur det finns febernedsättande, IPREN är det som funkar bäst här hemma. Febern går ner på 20 minuter och håller även febern i schack på det sättet. Idag är han dock piggare, vi får se om det vänder nu. Hoppas det, de är verkligen hemskt när ens liten är sjuk och dåsig. Kvällens planer får nog skjutas upp då han är sjuk, vi hade planerat middag med några kompisar. Dagen tillbringar vi hemma, jag städar nog oxå då det är städardag i casa de Niiinis. Sne slappar vi, jag är lite trött idag då sömnen blev som den blev.

Härlig fredag hörrni, återkommer med lite recept under dagen och tacotipset! :)))

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback