Promenad SCHEISSE tidigt



Vaken sen klockan 4. Somnade 9 så jag antar att
mina 8 timmar numera är 7. Vaknar av mig självt
och somnar inte om så att jag......


....skiter i det här, klär på mig och tar en promenad nu! När jag sen kommer hem ska jag köra mitt träningspass, ska väcka husbandet oxå. Han ska börja träna nu säger läkaren.

Vi var där igår och fick ett utlåtande angående hans rygg. SOm det ser ut JUST NU så kommer det inte att bli någon operation. SKÖNT kan jag känna, usch.... gå in och rota bland nerver och skit gör mig jätteorolig. Nu verkar det som att hans rygg repar sig som den ska, dickbråcket finns fortfarande kvar men det verkar som att det är på väg att läka ut. Om 4 veckor ska han ringa läkaren igen, är det fortfarande en nervirritation som det är nu så tar vi ett nytt beslut då, men det ser i alla fall ut att gå åt rätt håll. Wieeeee.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är som mig, igår vaknade jag kl.4 men idag lyckades jag sova till 5.15 :)

De är väl inte många ute och går den tiden? Jag har gått kvällar nu men snart kan de bli tidiga mornar.

Kram

2011-01-28 @ 06:56:47
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Elin

Vad skönt att Tonys rygg blir bätttre! Hälsa honom så mkt!

Du är ju sjuuukt duktig som orkar ta dig ut i det här mörkret!

Ha en toppenhelg!

Kram

2011-01-28 @ 06:56:57
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback