CLINIDERM tävlingen avgjord!



Jaha, då är TÄVLINGEN avgjord här på bloggen! Kul att så många ville
vara med! Hade jag kunnat så hade jag velat skicka ALLA som var med
ett litet testkit men jag fick ju 4, så 4 får bli lyckliga i alla fall!

TACK för allt delatagande och alla roliga, allvarsamma och fyndiga motiveringar till varför just Du ska vinna. Nu har 4 lyckliga vinnare plockats ut.

Så GRATTIS till:

Malliz
Anette Rigestam
Sofia
Malin


Jag har skickat vinnarmejl till er.  Var vänliga och mejla mig era uppgifter, Namn och fullständig adress så jag vet var jag ska skicka era kit! Hoppas ni ska bli lika nöjda som jag varit med mina produkter!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback