Tävla om CLINIDERM





TÄVLINGSDAX! 4 kit från CLINIDERM lottas ut!

Såhär gör du för att vara med och tävla:

* Svara på 3 frågor (nedan). Mejla mig svaret------------->här!
* Skriv en motivering till varför du ska vinna ett av kitten här bland mina kommentarer.
* Länka på din egen blogg, har Du ingen så behöver du inte göra det!

1) Finns det CLINIDERM produkter för män?
2) Vad heter produkten för läppar?
3) CLINIDERM by........ vad?

Svaren hittar du på CLINIDERMS hemsida.

Tävlingen pågår t.o.m 20/1 - 2011


Kommentarer
Postat av: Mallis - Marlons mamma

Nu har jag mailat både svaren och motivering.



=)

2011-01-04 @ 12:27:00
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Mejlet är ivägskickat!



Motivering: Jag har jätteproblem med min hud, speciellt såhär års och har fortfarande inte hittat dem ultimata hudvårdsprodukterna. Har inte testat Cliniderm ännu så detta vore en bra chans att kanske hitta det som återfuktar och får mig att se ut som människa:)



Kramar

2011-01-04 @ 12:53:33
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om ett Clinidermpaket :)

Min motivering är att jag har problem med min hud, verkar aldrig hitta rätt, och det blir en lång och dyr process att försöka hitta rätt också..

Jag skulle behöva produkter som lugnar min hud, jag har otroligt känslig hud som reagerar på ALLT. Vad jag äter, väder, produkter, smink.. ja allt!

Det skulle iaf vara skoj att testa dessa produkter och se om det är något för min hud..

2011-01-04 @ 13:04:21
Postat av: Anna

Jag har nu mailat mina tävlingssvar och här kommer min motivering:

Jag är en clididerm-oskuld, som alltså aldrig har provat just det märket och deras produkter. Men är ständigt på jakt efter en produkt som skall passa just mig och min hud.

Då skulle ett cliniderm paket sitta perfekt, så att jag har möjlighet att kunna pröva på deras produkter.

Förhoppningsvis gör det mig till en Clinidermare efter det.. :)

2011-01-04 @ 13:32:39
Postat av: Ellinor

Hej Nina!

Jg skulle jättegärna vilja vinna Cliniderm-produkter, dels för att jag har en hud som flagar bort så här års. Så illasom det är i år har det aldrig varit förut. Dessutom har min dagcreame tagit slut och eftersom jag är student som inte får någor från CSN så har jag tyvär inte råd att köpa ny. Skulle därför älska att få testa cliniderms produkter både för att se ut som folk igen och för att det skulle göra min plånbok väldigt glad =)



Kram Ellinor Hammarsten

Ps:Svaren är mailade =)

2011-01-04 @ 17:41:57
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart jag vill vara med och tävla, bra när man kan få vara med och om vinna såna här provpaket.

Man blir ju nyfiken när du är supernöjd, själv har jag svårt och hitta rätt eftersom jag har lite blandhy men just nu extra torr under vintern.

Så hoppas få prova!

Kram Anna

2011-01-04 @ 19:05:17
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anna

Har länkat din tävling i min blogg :)

2011-01-04 @ 19:20:05
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Marie

Varför jag skulle vinna jo för jag vinner aldrig någonting, e sant, gett upp hoppet om trisslotter oxå... sucka



MVH Marie

2011-01-04 @ 19:26:54
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/
Postat av: Mallis - Marlons mamma

Jag har länkat till dig också...



=)

2011-01-04 @ 20:09:55
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag har mailat dig nu!



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



hoppas på tur!

2011-01-04 @ 20:25:55
Postat av: Solbritt

Jag har mailat svaren. naturligtvis vill jag vara med och vinna. använder Cliniderm att tvätta ansiktet med då jag får små "bubblor" i huden med jämna mellanrum. Det fungerar bra så jag hoppas på tur nu.

2011-01-05 @ 10:05:34
Postat av: Anna S

Skickat mejl.

Motivering:

Huden behöver sin vård

särskilt när vintern blivit hård

Ålderstecken börjar ge sig till känna

jag hoppas jag har tur och vinner denna.

2011-01-05 @ 10:37:42
Postat av: Charlotte

Motivering: Jag har med jämna mellanrum riktigt dålig hy, sådär att man inte kan gå utanför dörren. Tyvärr har jag inte råd med dyra produkter och har inte heller hittat något som funkar än, men efter att ha hört väldigt mycket bra om Cliniderm så har jag gott hopp om dem!

2011-01-05 @ 11:31:29
Postat av: Åsa Ullström

Hej! Jag är en två och småbarnsmamma som alltid köper mina hudvårds

produkter på apotek och jag har alltid gillat Vichys produkter men jag är väldigt

nyfiken på Cliniderm och jag skulle vilja testa dessa för att se om jag kan ändra på mina vanor och variera mig lite!



2011-01-05 @ 13:30:35
Postat av: Christina Bergström

Min motivering:

Att vinna en hudvårdsbuffé med kvalité från CLINIDERM är en dröm för varje skönhetsgourmé.

Niiini du skulle göra succé, höja min livskvalité och förvandla mig till en ljuvlig orkidé.

2011-01-05 @ 13:30:40
Postat av: Ann-Kristin B

Jag skulle gärna vilja prova på Cliniderms produkter då jag länge varit nyfiken på dem. Aldrig köpt några dock eftersom de är lite dyra och jag har varit rädd att lägga ut onödiga pengar om produkterna nu inte skulle vara bra.

Hoppas vinna så jag kan prova på, det kanske blir en ny favorit.

2011-01-05 @ 15:20:23
Postat av: Pixie

När midvinternattens köld är hård

önskar jag mig lite skönhetsvård.

Ett kit för ögon, mun och frusen kind

mot bitande kyla och isande vind.



Svaren mailade. Tack för en spännande tävling!

2011-01-05 @ 17:53:47
Postat av: Lotta

Jag har just gett mig på äventyret "Ett köpfritt år" och detta skulle ju bli en otrolig vardagslyx för mig!

2011-01-05 @ 21:38:39
URL: http://www.prinslove.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Jag är jättegärna med och tävlar! Ett mejl har precis skickats till dej med svaren på frågorna :)



Anledningen till att jag vill vinna är att jag håller på att fixa en fantastisk goodiebag! Min lillasyster fyller nämligen 20 år på Alla Hjärtans Dag! Och på hennes stora dag vill jag ge henne något riktigt bra för det förtjänar hon verkligen!



Kram, Ingrid

2011-01-06 @ 10:30:47
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jäklar, glömde ju länken till bloggen! FÖRLÅT!



http://p0llys.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-om-ett-cliniderm-kit-1.html

2011-01-06 @ 10:31:35
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: sofia

Nu har jag skickat in svaren och här kommer min motivering.

Jag tycker att jag är värd att vinna för att 2010 har varit ett tufft år. Jag har pendlat två timmar fram och tillbaka till skolan varje dag för jag bor här ute på ön orust. Det skulle verkligen pigga upp mig genom att vinna här ute på ön! Jag har även atopiskt eksem och måste därför köpa nya krämer hela tiden, jag har hört att cliniderm ska vara otroligt bra. Det skulle vara så kul att vinna och skönt att slippa gå och köpa nytt för en gångs skull.

kram , jag håller alla mina fingrar och tår och hoppas på det bästa!

2011-01-06 @ 20:28:11
Postat av: Andrea

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, och jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta lilla extra vis. Självklart buzzar jag tillbaka till dig!

Jag har också mailat mina tävlingssvar.



God fortsättning på 2011!

önskar Andrea

[email protected]

2011-01-06 @ 20:54:18
Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/january/cliniderm-201.html

2011-01-06 @ 21:06:41
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Såg inte att motiveringen skulle skrivas här utan skickade den i mailet.

Men här kommer den igen, Jag är också en buzzador men istället för detta kanonpaket fick jag en låda lusmedel, Glammit va? skulle såklart 1000gånger hellre fått cliniderm.

Så nu hoppas jag på vinst hos dig!

2011-01-06 @ 21:40:39
Postat av: Liselotte

Hej! Har mailat dig svaren, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/cliniderm-201.html Vill vinna för jag är så dålig på att ta hand om min hy och har svårt att hitta bra produkter. Mvh Liselotte

2011-01-06 @ 22:14:20
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med!

Har mailat svaren till dig och jag skulle gärna vilja vinna det här för att få lite hjälp med min hy efter graviditeten och första tiden som mamma har inte gjort hyn nå bättre heller.



+ bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/cliniderm-201.html



/Sandra

2011-01-07 @ 00:18:20
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: anna

Har ingen bättre anledning än att det hade varit kul att vinna! Skulle isåfall vara för att få testa en ny (för mig)

produkt.

Hej hopp!



anna

2011-01-07 @ 01:06:09
URL: http://enligtanna.blogg.se/
Postat av: Jessika

Ja e me o tävlar, har mailat..



Motivering;

Huden torr och rynkorna hinner ifatt..

Tycker de blir fler o fler över bara en natt?

Positiv kritik om Cliniderm jag hört,

det har såklart mina tankar berört.

Kan Cliniderm hjälpa även mej?

Så skulle ja bli världens lyckligaste tjej...

2011-01-07 @ 11:46:35
Postat av: Amanda

Har mejlat svaren till dig.

Jag skulle vilja vinna bra hudvård för min hy behöver verkligen det. Efter den kalla vintern mår inte min hy bra, den skulle behöva lite energi så att den ser frisk ut.

2011-01-07 @ 13:40:09
Postat av: Anette Rigestam

Min motivering:

Vinterklimat sliter hårt på hyn det är känt,

men en tävling på Niiinis blogg och hoppet är tänt:

En box full med lyxiga grejer

gjorda för att ta fram det vackra hos tjejer.

Håller tummarna hårt och hoppas på turen

- Cliniderms kit vore rena dunderkuren!



Tack på förhand, mail är ivägskickat också.



2011-01-08 @ 03:29:21
Postat av: care69

Jag har mailat!

Har ännu inte hittat hudvårdsprodukterna med stort H, men det kanske är med stort C. ;-)



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/01/20-jan-vinn-cliniderm-produkter.html

2011-01-08 @ 15:05:22
URL: http://care69.blogspot.com
Postat av: Hanna Fornhem

Min hud kan absolut inte beskrivas som klädsam porslinhy. Om ögonlocken flyttar på sig när man sätter ögonskugga och kråkfötterna vid ögonen spretar mer än ögonfransarna behövs något bra. Hoppas att jag har turen att få prova om Cliniderm är det jag behöver.



Må gott!



Har mailat dig och länkat här.

http://hanna.fornhem.se/?p=4736

2011-01-09 @ 16:15:32
URL: http://hanna.fornhem.se
Postat av: Sylvia

Att gå ner till 59kg p.g.a. sjukdom gjorde mig till ett skrynkligt russin. Nu väger jag nog över 85kg och måste gå ner i vikt för att orka med min kropp. Allt som kan hjälpa denna mumifierade hud tas tacksamt emot.

Därför vill jag så innerligt vinna och ska nu kolla om du lagt in några nya goda recept!

2011-01-13 @ 17:12:33
Postat av: Ewa Svensson

Hej Niiinis! Jag har mailat svaren och här kommer en motivering!!



Törr som en börr :) du e rolig du :) Men det stämmer på mig (som du vet) Kanske just denna produkt kan hjälpa mig?? Vem vet? Man måste prova :)



Ha det bäst/Kram

2011-01-18 @ 15:33:39
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: evamar

"Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.

Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."



Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.



Nu hoppas jag på tur!



Kram



evamar



PS. Har länkat här: http://evamar.blogg.se/2011/january/hudvard-20-jan.html

2011-01-18 @ 21:48:11
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!



Jag är gärna med och tävlar!

Jag har skickat svaren till din e-mail.



Jag skulle gärna vilja prova detta märke. Det känns väldigt naturligt och snäll mot huden. Dessutom fyller jag år idag, så det hade varit en jättefin födelsedagspresent! Man får ju inte så mycket presenter när man fyller år nu för tiden ;-). Och min lille son blev arg imorse när jag han fick reda på att det var min födelsedag idag och inte hans, så han ville inte ems säga grattis...



Ha en riktigt härlig dag!

Kram Linda!

2011-01-19 @ 10:33:01
Postat av: Elin J

Jag har precis mailat! :)



Här kommer motiveringen:

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!



Ha en bra dag!

2011-01-19 @ 15:22:32
Postat av: Sandra

2011-01-19 @ 20:36:10
URL: http://tr
Postat av: Sandra

Jag skulle gärna vilja prova just Cliniderm.

3 barn och ett till i magen då behöver man verkligen bra produkter

Jag har länkat

2011-01-19 @ 20:38:25
URL: http://trollungarnalinder.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skulle handla lite värktabletter på apoteket och stötte mest av en slump på dessa produkter då de hade dom på erbjudande. Måste säga att det är det bästa som hänt! Tyvärr är de ganska dyra så jag har bara testat hudkrämen, men skulle så gärna vilja testa de andra produkterna också då de verkar vara vad jag alltid letat efter!

2011-01-19 @ 20:44:04
Postat av: elizabeth johansson

Efter det mina barn jag fått

jag ej unnat mig något flott.

Detta paket tycks

vara ett paket med lyx

och jag hoppas nu jag detta paket kan vinna

så att jag igen kan bli en fräsch kvinna!



Jag hoppas jag vinner!

Mvh



Elizabeth Johansson

2011-01-19 @ 21:19:19
Postat av: elizabeth johansson

Efter det mina barn jag fått

jag ej unnat mig något flott.

Detta paket tycks

vara ett paket med lyx

och jag hoppas nu jag detta paket kan vinna

så att jag igen kan bli en fräsch kvinna!



Jag hoppas jag vinner!

Mvh



Elizabeth Johansson

2011-01-19 @ 21:20:12
Postat av: Carin

Cliniderm verkar vara hudens bästa vän,

har aldrig provat men har det på känn.

Hoppas få testa på min vintertrötta hy,

som med dessa sköna produkter blir som ny!

2011-01-19 @ 23:04:11
Postat av: Sandra Olander

hej skrev min motivering med svaren=)



Kram sandra olander

2011-01-20 @ 16:26:52
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback