Snart 5 år



Här har ni min vänsterhand. Där finns först en förlovningsring (den lite
bredare), sedan är det en vigselring (lite tunnare för att få plats på
mitt finger) och sedan en silverring jag fått av min mamma!


Vi valde släta enkla ringar. Eller vänta nu, jag valde fan ingenting. Det var husbandet som valde hela skiten med tanke på att han fria med ringen i lilla löddan. Men, min Tony hade varit sååååå observant och pejlat vad jag ville ha för ring. Jag ville ha en enkel slät vitgulds ring, det fick jag oxå! När det sedan ett halvår senare var dax att gifta sig så blev det en likadan fast lite tunnare för att få plats, en lika bred fick jag klaustrofobi i. Gick inte och böja fingret.

Det börjar bli dax att putsa dom igen. Det var ett tag sen nu och dom blir otroligt fina när man putsar dom. Sedan har vi varit gifta i 5 år i år! Är det inte då man får nån slags fin diamant på ringen.... som typ "Tack för att du orkat vara gift med mig i 5 år" diamant?! :) Och på tal om att vara gift i 5 år. Det innebär att vi om mindre än 2 veckor varit förlovade i 5 år oxå. Den 14:e februari 2006 står det i ringarna, men han fria den 10:e februari, för han orkade inte hålla sig längre. Min man är som ett barn när det gäller såna här saker. :)

5 år?????

Det är helt sjukt vad tiden går fort..... men det har varit 5 jäkligt fina år ska jag säga.


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Grattis till 5 år, vackra enkla ringar!



Nu ska du få höra här, vi har varit tillsammans i 16 år i år...hoppas du sitter ner ;-)



KRAM & ha en bra dag

2011-02-01 @ 11:53:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Oj.... det var inte dåligt. HÄRLIGT!!



Vi har bara hunnit med 8 år tillsammans. Men det är inte heller så illa pinkat ;)

2011-02-01 @ 11:55:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis till er :)

(Jag fick tyvärr ingen påfyllning av min ring på 5 års dagen haha)

2011-02-01 @ 13:08:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: HUsbandet

Dags att extra knäcka på McDonalds så man tjänar ihop till "stenen". :(

2011-02-01 @ 14:27:42
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback