5 årig förlovningsdag!



Idag för 5 år sedan friade Tony till mig. Det var en fredag, jag hade precis städat
klart vår lägenhet och skulle hoppa in i duschen när han ropade....

.... "Niiiinaaaa, koooooom".

Lite halvt irriterad gick ned till nerevåningen och frågade vad han ville?

"Jag behöver prata med dig, sätt dig" säger han.

Hjärtat i halsgropen sätter jag mig och undrar vafan han har gjort? Blir faktiskt förbannad. Jag tror det värsta....

"Det är en sak jag behöver berätta för dig, jag har försökt så många gånger men inte klarat det!" säger han lågt.

Jag flyger i taket, hjärtat rusar och jag känner att jag vill kräkas. Han har varit otrogen! Han ska UT den jäveln! Vilken jävla idiot... fuck him! Hur ska jag berätta för barnen? Han har pajjat allt! Hur fan kan han? Vem är hon? Varför? Bla bla bla... går mina tankar runt.

"Men vafan är det då säg nu?" utbrister jag!

Han börja babbla en massa om att han varit kär i mig sen första gången vi sågs, att jag var kvinnan i hans liv...

Jag tänker här att han ju måste vara en total idiot alltså, ska han göra slut och berättat att han knullat en annan på det HÄR sättet. Min hjärna fattar verklligen inte, tills han....

...ställer sig på knä på golvet. Gräver i fickan och tar upp en liten låda med en helt underbar ring i vitt guld och säger:

"Vill du gifta dig med mig?"

Jag small av totalt, jag grät, jag skrek och jag skrattade, allt på samma gång.

"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" fick jag fram!

Det blev en mysig kväll med gott att äta, gott att dricka, ringa runt till nära och kära oc berätta att vi skulle gifta oss i Augusti. Det kanske roligaste av allt var att det stod den 14/2 2006 i ringarna, men Tony orkade inte hålla sig ända till den 14:de... så det blev den 10:nde. Det ringar in honom totalt som person, precis så är han min älskade man.

LOVE U BABY!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi... blir alldeles tårögd! Grattis till er :)

2011-02-10 @ 10:34:09
Postat av: Elin

Jag bara sitter och fånler när jag läser. :-) Grattis!

2011-02-10 @ 10:45:20
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Mallis - Marlons mamma

Helt underbart!



Stort grattis till er båda.



Kram

2011-02-10 @ 11:05:21
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Malin

Stort grattis till er 5-åriga förlovningsdag!!



Visst är det så dumt att så fort killarna är och säger lite annorlunda saker så börjar tankeverkstaden att smida och känslorna bränna :)

Ha en fantastisk förlovningsdag.

Kram

2011-02-10 @ 12:38:24
Postat av: Annas inspiration

Ett jättegrattis!



Vi kvinnor & våra scenarion ;-)

Kramisar

2011-02-10 @ 15:57:25
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hihi, grattis till er båda våra underbara vänner!



Kram!!!

2011-02-10 @ 18:31:40
Postat av: pezze

en stor leeende åker upp direkt i mitt fejs då jag läser inlägget :D

en stor grattis te er!!!

Postat av: Ida

Haha, aaaw vilken story! Jag hade fan reagerat precis sådär som du, paranoid som man är! Haha! Grattis till er 5-årsdag : )

2011-02-11 @ 01:14:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback