5 årig bröllopsdag




Idag är det då den stora dagen. Dagen då vi varit gifta i 5 hela år! Jag kan ärligt inte tro att det gått 5 år sedan vår dag. Det har varit händelserika 5 år, det största som hänt är Milo. Vårt kärleksbarn som kom till oss.


Godmorgon på er! Ja idag firar vi dåra. Jag har planerat maten tills ikväll. Det blir mycket gott kan jag lova och jag hoppas att det smakar i alla gommar därhemma. Elliot ser fram emot kvällen mer än någon annan. När han hörde att jag skulle servera honom en fördrink när han kom hem från skolbussen så lös ögonen riktigt. Han älskar sånt där lulllull min mellanpojke, sin mamma upp i dagen. Thedde kan tyvärr inte vara med då han redan tidigare lovat bort sig på både golf och döma en fotbollsmatch. Han kommer inte hem förrän närmare 10 ikväll, han får komma lagom till snacksen vid TV:n istället. Jag ska sluta tidigare idag och handla det sista, jag ska oxå kosta på mig riktigt fin champagne dagen till ära. Sen hem och städa så huset är blänkande, laga middagen och tända ljus i hela huset. Sen förbereda fördrinken och kanske ta på mig nån finare trasa och locka håret. Man SKA väl göra sig till lite när det ändå är ett lite jämnare år man firar!

Kvällens Meny:


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh vilken härlig kväll ni kommer få och SJÄLVKLART ska du göra dig lite extra fin dagen till ära..:) Njut till max av dagen vännen för den kommer inte tillbaka.. Stor helgkram

2011-08-26 @ 11:35:54
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Susanne

GRATTIS till er båda!!

Ha en underbar bröllopsdag!!

2011-08-26 @ 12:34:22
Postat av: pezze

en stor grattis te ert bröllopsdag ( i efterskott, eftersom det e kl 2 på morrn så)..

hoppas ni har haft en bra dag o kväll igår!!! :)

Postat av: milla

Härligt hoppas kvällen blev lyckad

Vilken härlig meny

2011-08-27 @ 17:00:43
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback