På fredag är det 5 år sen....


På fredag har vi varit gifta i 5 år. 26 augusti 2006 blev jag fru Hermansen. En av det absolut mest fantastiska dagar i mitt liv. Vilken grej det var att gifta sig alltså? Jag trodde aldrig det skulle vara så häftigt!

26:e augusti tjugohundrasex vaknade jag klockan 3 på morgonen. Var helt täppt i näsan, nervös och typ bajsnödighets känsla i hela kroppen. Dagen D var kommen...... jag hade sovit i mamma och pappas luftkonditionerade husvagn med 3 av mina närmaste vänner. Den hade luftkonditionerat mig förkyld visade det sig. Jag fick ca 3 timmars sömn den natten.

Vi gick upp, åt frukost med rosévin till minns jag. Jag åkte och fixade håret, fick skumpa jordgubbar och choklad till. Väl hemma hade moster gjort min brudbukett färdig. Jag sminkade mig och skulle ta på mig klänningen. WHAT??? Den gick inte och knäppa! Hade ju provat den dagen innan och den satt som en smäck. Mamma hade ju sytt den efter min kropp så den kuknde ju inte vara för liten liksom. Antagligen hade jag dagit på mig vätska på natten. Mamma lugnade mig lite och sa att jag bara skulle ta det lite lugnt ett tag så skulle den nog gå på senare. Den gjorde det, utan problem.... konstig reaktion av kroppen.

Dagen blev ALLT vi bara kunnat drömma om. Den blev PERFEKT utan att överdriva det minsta. Jag skulle vilja uppleva det om och om igen....

På fredag är det 5 hela år sen, kan inte fatta att tiden gått så fort. Vi ska inte göra annat än bara fredagsmysa med 3 rätters middag och gott i glasen. Alla ungarna kommer att vara med då det faktiskt vara en stor dag även för dom. Milo var väl en molekyl någonstans i Husbandets pung så han var oxå med på ett sätt kan man säga. :) Själva firandet på tu man hand tar vi när vi åker på SPA nu i höst.

ÄLSKAR dig Tony! Tack för du kom in i mitt liv.... och för att du stannar kvar. Tack för att du älskar mig som du gör! Jag kommer att älska dig till hjulen trillar av.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis till er (lite i förskott) och för kärleken :D

2011-08-23 @ 12:34:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh vad fina ni var på er stora dag - längtar tills min dag kommer, om den kommer någongång vilket jag verkligen hoppas.. :)



Duktig du är som bara har några kilo kvar, själv har jag sådär en 7 kilo för mkt - kärlekskilon som uppstått sista året..;)

2011-08-23 @ 14:01:40
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Härligt <3 Får gratulera i förskott =)



Kramar

2011-08-24 @ 01:12:26
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Anonym

I love yoo tooooooo !!!!

2011-08-24 @ 10:58:06
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback