Rita...annars jävlar!



Dax att rita! My favourite.....



Han ser alltid till att hämta papper och penna själv. Jag gömmer det
men ändå hittar han det alltid! :)



Get to work mummy! Ja, sen är det jag som får rita, rita och rita!!!



Sen när jag ritat det vanliga: Traktor, båt, bil, cykel, lejon, tåg m.m.
så sätter han igång själv.



Vill du sen sluta rita är det inte snälla blicken man får, man får den
där "You talking to me?" blicken. Då är det liksom bara till att fort-
sätta.... CAPICE?!

Nu sover han min lilla bebis. Han är så förkyld så klockorna stannar! I morse hostade han så mycket så han kräktes. Jag, som blivit så sjukt känslig sen jag spydde som en räv då jag var gravid med Milo, sprang runt som en yr höna. In på toan och hämta handdukar, nämen då hade katten lagt av en färsk hög i sin låda och det luktade inte sockerkaka om man säger så. Det var så att kaklet på väggarna krullade sig.... Ut snabbt innan jag kräktes rakt ut i kattens låda. Ta min kräkiga bebis och kasta in honom i duschen. Som tur är så är husbandet inte så kräsmagad som jag är. Han kan torka upp ALLT. Då lovar jag ALLT! Han har torkat mina spyor, alla ungarnas spyor och tagit hand om det mest äckliga man kan tänka sig.... helt utan att blinka! That´s my man!! Tur att han finns när det är kräktider... Nu var inte det här magsjuke kräks utan lite hostkräks och det är inte riktigt samma sak. Hoppas du inte sitter och äter nåt nu när du läser här inne hos mig! :)

Nähä, nu ska jag passa på att tapetsera i Elliots rum medan Milo sover. Visar bild sen! :)

Kommentarer
Postat av: Madde K

Haha, känner igen det där, så hade jag med min stora tjej. Det underlättar nu när hon ritar själv så sitter lilltjejen och kräver att syrran ska rita..så jag slipper :)

Hoppas Milo kryar på sig, inte roligt med sjuka barn varken för en själv eller för dem.



Kram M

2010-09-14 @ 13:05:45
Postat av: jama

Hahaha, fy fan vilket kaos. Kräktes du oxå? I kattlådan. Jag sitter här o fnissar (som jag alltid gör här hos dig). Däremot ska jag faktiskt ta mig nåt o äta nu, men jag grejar det :) Strong karl du har. Impad!!



2010-09-14 @ 20:18:55
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: jama

Hahaha, fy fan vilket kaos. Kräktes du oxå? I kattlådan. Jag sitter här o fnissar (som jag alltid gör här hos dig). Däremot ska jag faktiskt ta mig nåt o äta nu, men jag grejar det :) Strong karl du har. Impad!!



2010-09-14 @ 20:18:58
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pezze

jäklar vilka söta fingrar/händer o kinderna han har :D

vill pussa o bita på hans gôa kinder!!! :D

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback