Husbandet 30 år!



Bilfärd mot den stora huvudstaden, det var rödtjut i PET flaskan och
hela kittet!




Husbandet i sitt riktiga ESSE! Nykidnappad och allt....



Tonys lillebror Tobbe var chaffis. Här fick han avnjuta en härlig
lättöl. Han var tapper denna kväll. Mycket tapper.




Kimmo och Malin, vårat sällskap denna kväll!



I´m on fiiiire!!



Ute i baren där vi stod och väntade på att Daugtry skulle börja spela.



Är vi inte ROCK `N ROLL så säg?! :) Kan säga att det där djävuls-
tecknet visades lite fööööör frenetiskt. GRÄNS skulle man nästan
kunna säga!



Bite me baby!



Wohooo... gu så kul vi haaaar! :)



Malin och jag. Hihiiii.... här ser man att vinet gjort sitt! :)



Här med tror jag....



Holaaaabaaaaloooo!



Här ser vi John, husbandet storebror med sitt band Mother Misery på
PUB ANCHOR i storstaden. Vi hann dit för att se dom oxå! Inte illa....






Ja, vad säger man. Snacka om hektiskt det varit i några dagar nu. Därav lite tystnad på bloggen oxå. Jag har ju suttit och ruvat på en hemlis som jag såklart inte kunnat dela med mig av här på bloggen! Jag hade ju inplanerat en kidnappning av min man i torsdags. Det hela började som en spontan diskussion med en kompis på fejjan, för att sluta i sagt och gjort.

Daughtry ni vet? Han som kom 3:a i American IDOL för nåt år sen. Husbandet diggar honom som tusan så det var ju PERFEKT att han dök upp just nu!



Han hade spelning på Debaser i Sthlm. Det hela passade så bra att det var dagen innan husbandets födelsedag. Jag rekade läget med hans chef om ledighet några timmar på torsdagen, sen semester hela fredag. Det gick bra. Sen fixade och trixades det lite med dagis, hämtning och ungar.

Med en kasse gott från bolaget och en present i form av en fin tischa begav jag mig till husbandets jobb. Där stod jag med bolagskassen och han frågar: VA GÖÖÖÖR DU? VA GÖR DU HÄR? Hihi....Han berättade i efterhand att han reagerat på att jag lockat håret. HAHAHA, där hade man råkittat sig och han ser bara att jag lockat håret. HAHAHA! Typsikt karlar! I alla fall så berättade jag att han slutade nu och att han skulle ta på sig presenten och  öppna en öl. Min lilla gubbe fixar ju inte riktigt sånt här, han var totalt förvirrad och sprang omkring som en yr höna och tjabbla om att han ju var tvungen o jobba, han hade ju saker och göra!! :) PUCKO!!!

Därefter begav vi oss till våra kompisar som oxå hade biljtter till Daughtry och käka lite middag och drack lite gott. Sedan blev det skjuts till Sthlm. Daughtry var bra, det lilla jag såg. Jag är ju typ kortast i Europa varför jag sällan ser nåt på såna här tillställningar. Vi gav oss av lite tidigare då vi skulle vidare till nästa konsert. Husbandets brorsa skulle lira med sitt band oxå. Det blev en skitkul (sen) kväll och husbandet var helt ovetande men otroligtnöjd! Det var riktigt skoj faktiskt.

Igår var våra familjer här och firade husbandet. Middag med lite vin (inte för mig som inte pallar), och småprat. Han fick fina presenter hörrni.

* 1 back pilsner! :) Han ÄLSKAR ju öl.
* Fallskärmshopp!!!!!
* Blommor
* Pengar
* Lite sexleksaker ;)

Han är en nöjd 30 årig man idag. Vi har en sjuk bebis här hemma dock så nu blir det lugna puckar hemmavid. Känns ganska skönt när ståhejet lägger sig och vi bara får ta det lugnt igen. Milo är lite förkyld och har lite feber, dock inget man märker på honom som tur är.

PSST: Han ska få börja blogga här inne hos mig varje Lördag. Det är en utav 30 årspresenterna jag gett honom! Första inlägget kommer lite senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken rolig "present"/överraskning!!!



Ser ut som det blev väldigt lyckat ;)



2010-10-11 @ 08:43:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback