Rockabilly fest



Ja det här skulle man kunna tro var en rebus av nåt slag... men det här är vad jag har att röra
mig med när det nalkas 30 årsfest till helgen!

På lördag är det då dax att fira husbandet EN GÅNG FÖR ALLA! Det är Rockabilly tema för hela slanten. Festen kommer vi att ha hemma efter en del avhopp, mysfaktorn blir nog oxå högre när man håller till på hemmaplan och kan fixa och trixa lite! Vi har ju ett stort matrum och det är där jag ska duka upp med 2 långbord. Igår var vi och handlade till alla attiraljer som kommer att krävas för att hitta den där ROCKABILLY känslan. Det här ovan ska hjälpa mig att hitta den känslan.... vi får se hur slutresultatet blir, ni kommer såklart att få ta del av det sen när det är klart. Det ska ju vara lite kitchigt sådär, jag har letat efter info på nätet och hittat en hel del kul idéer.

Nej, nu ska vi åka till dagis. Idag förberedelser för festen hela långa dagen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Undrar vad dom underbara ljusstakarna med fårull på kommer kosta?



Susanne

2010-11-11 @ 09:24:38
URL: http://villatretton.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad roligt och vilket roligt tema, det kommer bli kalaskul!!! :D



Ha en toppen bra dag :)

Kram

2010-11-11 @ 09:30:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Carin

tänker på Emma i ensam mamma söker....Rocka billy brud som klär sig jävligt snyggt!

2010-11-11 @ 20:00:53
Postat av: Nina

Susanne: Åh, har inte bestämt mig för det ännu! Men lägger helt klart ut det på bloggen här när jag spikat priset!



Cissi: Ja, det hoppas vi oxå! KRAM



Carin: Ja, precis... hon är rockabilly! :)

2010-11-12 @ 06:49:35
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

Hej!

Stefan och jag kommer :) Ska bli jättekul! Pratar just nu med Stina om klädsel :) kram Maria

2010-11-12 @ 11:01:38
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback