Operation RUTIN so far



Mina killar ligger och kikar youtube på mobilen. Det är en av det
bästa sakerna som finns enligt Milobebis!


Jaha, hur går operation rutin?!

Jo tack, ganska så bra faktiskt! Vi tycker båda att de 3 senaste nätterna varit helt ok. Igår så strula han lite på kvällen men inte så mycket. Det är tappa nappen och den biten, så egentligen skulle man sluta med den där nappen oxå. Men det orkar jag för tusan inte med. Det får bli sen.... :)

Han vaknade klockan 02.30 för välling. Somnade sedan om till halv 6 så vi märker ju skillnad helt klart. Vi bär inte heller över honom i vår säng utan han ligger kvar i sin säng efter vällingen. Han blir lite arg över det men är man konsekvent så ger han sig och äter vällingen där i sin säng och somnar om.

PIUUUH! Nu ska det väl vända?!

Dax att börja göra sig klar för dagen. Idag väntar arbete i verkstaden. Beställda alster ska färdigställas. Sen planeras husbandets 30 årsfest till helgen för fullt oxå....

Ha en fin dag alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Carin

Vill tipsa dig om en tjej med månag ideèr, kanske du får ngn av henne och tvärtom..;)



http://pysseliten.blogg.se/

2010-11-09 @ 08:59:38
URL: http://kryddalivet.blogg.se/
Postat av: Carin

Förresten, jag får inte ihop hur du arbetar med ditt eget företag med budskapen samtidigt som du är chef på kicks? nyfiken

2010-11-09 @ 09:00:59
Postat av: Anonym

Carin: Ska kika in där vid tillfälle! Jo förstår du, jag har sagt upp mig från KICKS. Det gjorde jag i september, detta pga en rad olika saker. Så nu satsar jag på mitt eget istället.... magkänslan som fick styra! :)



KRAM

2010-11-09 @ 09:26:06
Postat av: Ewa Svensson

Hej Niiinis :) Kul att du tittade in på min blogg. Eksemet jag har i ansiktet är atopiskt eksem och jag föddes med det...ibland är även hela kroppen täckt men just nu är det ansiktet. Jag har starka kortisoner att smörja med...kan ha blivit lite för mycket nu. Tänkte ta mig till hälsokost affären och se vad de kan erbjuda..btw. Jag mailade dig tillbak/Kram Ewa

2010-11-09 @ 20:46:18
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Carin

Åå fasen det visste jag inte....hoppas verkligen det går runt för dig...

2010-11-09 @ 23:24:05
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback