Thedde bloggar! ♥

Hörrni.... vet ni vad? Thedde har börjat blogga.... FNISS!!! Min lilla pojke bloggar liksom. Jag tror han hämtat inspiration från sin mamma. Han läser min blogg nästan varje dag fick jag veta.... SVÄLJ! Det gick ju såklart 1000 tanker i huvudet på mig, vad har jag skrivit, är det nåt som är hemskt, finns det nåt jag måste gå tillbaka och förklara... o hjälp jag som skriver så öppet om allt.

Men vet ni... jag kom på att jag är jäkligt öppen med mina barn. Det finns inte mycket jag döljer i mitt liv eller saker jag inte kan stå för när det kommer till mina kids. Ok... självklart finns det väl något jag känner att dom kanske kan vara utan att läsa men i det stora hela finns inget dom blir förvånader över när det kommer till deras mamma.

Ifall ni vill kika in hos min älskade Thedde ♥ så kan ni göra det här (pssst, en del bilder kan nog vara "snodda" från min blogg ;)):

www.keepern.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Självklart kikar man in hos honom och säger hej!



kram

2010-03-07 @ 17:56:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

=)

2010-03-07 @ 18:43:36
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback