Semesterlediga sökes!



My husband! Tony the TIGER!! Tonyloo.....

Han har inte semester.... han började jobba idag. Eller, han ska jobba en vecka för att sedan vara ledig 3 veckor till. Vi har alltså 2 veckor till att vara lediga på tillsammans. Hans sista semestervecka arbetar jag, lär väl kännas där på måndagmorgon att "Ok, kanske inte jordens bästa morgon men det får gå.... " ;)

Nu, huxflux så känns det inte som jag har semester heller. Vad hände med sol, bad, vin, god mat och slappa? Nu gick jag oxå igång och fick nån slags arbets känsla, som att jag gick in i jobbartagen. Fast jag går här hemma och skrotar.... vad är det? Helmysko ju för fasen.....

Skrev det på fejjan och fick rådet att sluta umgås med honom helt denna veckan. :) Det tycker jag låter som en bra idé.... ;) Efterlyser härmed endast semesterledigt folk. De som jobbar kan dra! :)

Börjar i alla fall att utfodra min arbetande make med spaghetti och köttfärssås a la LCHF. Stekt vitkål och köttfärssås.... GOTTISMASKENS som Elliot brukar säga!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback