KLADDKAKA

Jag sitter ju faktiskt på guldgruvor från Viktväktarna i form av helt fantastiska receptböcker där man även hittar sånt gott som kladdkaka! Sen har jag en annan guldgruva, det är Leilas guldgruva. Hennes receptsamling på alla goda bakverk, bröd och kakor hon gör. MEN, den är kanske inte riktigt lika viktväktarvänlig! :)

Idag när vi får besök så ska jag istället bjuda på den smala kladdkakan. Jag har ätit den hos en kompis... tror jag och den var fantastiskt god. Jag är liksom lite överlycklig just nu.... ja att jag ska få äta kladdkaka idag utan och känna att jag SYNDAT! Det är ju helt fantastiskt....

URSÄKTA allt detta tjatet om viktväktarna och alla jäkla recept men såhär i början är man rätt hjärntvättad just för att liksom komma in i levnadssättet! Snart lugnar jag mig.



Det ser ju precis lika gott ut... inte sant? Den övre bilden är Leilas kladdkakemuffins, den nedre bilden är på den smala kladdkakan. Ser lika gott ut båda två tycker jag....

MUMMA! Här ska svullas.... först handla!

Kommentarer
Postat av: A

Min syrra brukar också göra någon "smal" variant av kladdkaka med kesella i. Den är skitgod!!!

Skönt att kunna smarra i sig utan att få dåligt samvete.

Tycker du är duktig som följer Viktväktarna, även om du säger att det är lätt. Jag har aldrig provat det. Kanske jag borde...! :)

2010-02-14 @ 15:06:53
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Kladdkakan ser ju supergod ut! Du kanske har lust att ge bort receptet? kramar

2010-02-14 @ 20:36:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Nina

A: Det är nog den... det är kesella i den här oxå! :)



Agnieszka: Jag skriver in den på bloggen snart så får ni ta del av nyttig kladdkaka! :)KRAM

2010-02-15 @ 08:41:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback