Bröllopsdag 2010 - 08 - 26






Igår var det 4 år sedan vi gifte oss. 4 härliga år har passerat och mycket har
hänt! Vilken resa vi gått igenom.... hoppas på många härliga år tillsammans
med dig Tony! Du är mitt allt.....

Igår var det den 26/8. Vår bröllopsdag. 2006 var året. Vilken dag! Det var fantasstiskt från början till slut och jag minns det så tydligt än idag. Ibland tittar jag på foton från vår stora dag och längtar tillbaka. Det var en sån känslosam dag, en dag som var så härlig ur alla synvinklar.

SYMBOLISKT
..... för att min pappa hade så svårt att acceptera min separation och att jag träffat en ny man. Pappa är väldigt finsk och gammeldax..... TILLS den dagen husbandet tog tag i saken och tog ett snack över en whiskey med min pappa. Förklarade att han älskade hans dotter och hennes barn, att han ville vara en del av hennes liv. SKÅL sa pappa så var det klappat och klart. Sen den dagen har Tony varit given i vår familj. Min pappa överlämnade mig till Tony i kyrkan. EN otrolig viktig och betydelsefull symbol för oss. På bröllopsmiddagen höll min pappa ett så fint tal. Ett tal där han välkomnade Tony in i familjen. Jag grät flooooder!

VÄNNER
....som till en början hade svårt att acceptera oss. Dels för vår åldersskillnad, dels för att folk bara inte ville acceptera husbandet och mig som ett par. Den här dagen, då ALLA vänners närvaro vid bröllopet gjorde att vi kunde stå där.... med leenden upp till öronen och tänka att! KOLLA!!! Vi lyckades ändå.... det var viktigt. En vän till mig höll oxå ett sådant tal. Ett tal där hon medgav att hon inte trodde på det till en början... men att hon var helt övertygad att vi var ämnade för varandra. Jag grät igen!

TACK TONY för att du finns i mitt liv! DU är VIKTIG för mig..... du har alltid funnits där för mig. Jag vet oxå att du kommer fortsätta vara det....

ÄLSKAR DIG TILLS HJULEN TRILLAR AV!!! ♥♥♥

Igår när jag då kom hem sent från jobbet hade husbandet dukat upp VÄRLDENS middag. Det var tända ljus i hela lyan och det doftade underbart. Jag fick oxå en present... ännu en berlock till mitt Thomas Sabo armband i form av en döskalle. Den ska representera honom på mitt armband.

Jag som bara hunnit med att jobba denna veckan ska faktiskt idag åka iväg och ge igen..... hitta nåt fint (äsch, fan husbandet läser ju här). Skitsamma... han känner mig så han vet nog att jag planerat det ändå! Först städa och umgås med min Milobebis!

Bild på min berlock!





0362-001-12

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

GRATTIS!!! i efterskott :)

2010-08-27 @ 11:58:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback