Theddes besök hos DIF


                                                                                    Bilder lånade från www.dif.se

I tisdags var Theddes skola med sina fotbollsklasser och tittade på när Djurgården hade sin fotbolssträning. Vilken schysst grej att göra av en sån stor förening. Sånt där gillar jag, snacka om att föregå med gott exempel. Thedde var helt lyrisk när han ringde mig efteråt!

"Mamma, jag var typ bollkalle bakom målet när de tränade och hämtade upp massa bollar åt dom."  sa han.

"Ok"

"Så efteråt kom målvakten fram till mig, och frågade om det var jag som hade gjort så snygga räddningar bakom hans mål. Ja sa JAAAA! Då fråga han om jag ville ha hans fotbollshandskar.?! COOOOLT VA MAMMA?"

"WOW, ja jätte!!! Du måste ha blivit överlycklig. Är dom stora?" frågade jag.

"Eeeh... ja, dom var faktiskt mycket större än jag trodde." sa han lite besviket. "Men skit i det, coolt o ha ju!" ändrade han sig snabbt.

Mer om besöket går att läsa här!

Kommentarer
Postat av: Fru P

WOW!!!!! Shit va stort. Och shit va kul!!!

2009-05-14 @ 10:48:19
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: ulrica

Svårt att se men visst är det Tompa som sitter precis nedanför Tedde? Det verkar ha varit ett intressant besök.. även Tompa var lyrisk :)

2009-05-14 @ 11:06:17
URL: http://ulrica.org
Postat av: Alexandra

Vilken kul grej för grabbarna!:-)

2009-05-14 @ 11:25:38
URL: http://Nennesblogg.webblog.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback