Mysa soffan

Igår kväll ganska så sent låg jag och Elliot i soffan. Jag kollade på film och han låg och pratade med mig. En ganska vanlig combo hemma hos oss. Vi kvinnor är väl någorlunda finurliga sådär så vi kan hänga med i filmen och en konversation med en 10 åring samtidigt.

"Mamma, du är så mysig!" säger Elliot plötsligt.

"Vad gullig du är hjärtat, du oxå!" svarade jag.

"Du är så mysig och ligga bredvid" fortsätter han.

"Mmm, du me" svarar jag.

"Faktiskt på riktigt så får jag känslan av att jag vill äta upp dig" ler han och säger.

HJÄRTAT SMÄLTER! Älskade unge vad jag älskar dig!!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ungar är för goa!!!!

2009-07-02 @ 21:06:08
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback