ELVIS inatt!

Trevlig kväll igår... babbla, fisksoppa, gött bröd, ost & kex och så vin. En tisdagkväll fick man visst dricka 2 glas vin, trevligt som tusan!

Nu väntar lite lunchdejt på stan med min kompis Kattis och husbandet. Sen ska vi kika på julklappar. Har lite beställningar som ska ner till Fröken Röd oxå så dom ska lämnas.

Hörrni, inatt då. Husbandet går in till Milo vid femtiden i morse. Han är lite ledsen varför jag säger:

"Sjung nånting för honom". Vi brukar sjunga "Sov du lilla videung" och han ÄLSKAR den lilla Milo.

Det dröjde en stund.... sen hör jag:

"It´s one for the money, two for the show" husbandet ruttna ur på videung och drog en ELVIS. Hahaha, fy faaarao vad jag skratta, inte lätt o somna om efter det kan jag säga! :)

Nepp, nu in i duschen, packa grejer, klä på Milo och iväg på stan.

Puss på er och hoppas ni får en fin dag! Idag är det 1 VECKA kvar till jul.... ok 1 vecka och 1 dag då...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, jag provade sjunga Uffe Lundell en gång men det gillades inte kan jag berätta! :)

2009-12-17 @ 13:10:40
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback