Snacks till en tjockis!

Mammträff avklarad och väldigt trevligt som vanligt men mina tjejor!

Nu vankas det fredagkväll med allt vad det innebär, eller jag kanske ska skriva inneBAR! För nu under sommaren har jag tryckt i mig så jäkla mycket smarr under fredagkvällarna så klockorna stannat men denna fredag blir det lite annorlunda. Inget svullibull utan vanlig normal mat och sen kanske lite nötter om jag har tur. Jag är SJUKT sugen på mörk choklad, sån 70 %-ig med mintsmak! Jo...visstja, jag har ju ätit lite glass och lite vanlig vit choklad till efterrätt idag men bara lite. Räknas inte ens... ;)

Såååå, vad äter man då nu när man inte får svulla!

Jo, man byter ut JÄTTEONYTTIG svull till lite NYTTIGARE svull, och så begränsar man intaget lite. Man vräker inte i sig utan man tar lite lagom, om man klarar det!? Men det här är ungefär vad jag menar!!!




...ganska så enkelt, sen kan man ju vara SVINDUKTIG och äta lite mer grönt än dessa snacks. När jag är jätteduktig så gör jag bara i ordning min gurkdippa! Mejerivaran väljer man efter hur duktig man vill vara, allt från light kesella till creme fraiche 34%-ig funkar!




Såja.... nu ska jag assistera husbandet som lagar våran svingoda balsamicokyckling med parmaskinka! MUMMA!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback