VILL HA




Lite Iittala och lite Rörstrand skulle inte sitta helt fel!
Outlet i Örsundsbro har fantastiska priser!

Jag måste vara den enda 38 åringen som inte samlat på någon glas eller porslins serie genom åren. Jag har aldirg varit intresserad, eller jag var inte intresserad när jag borde varit det. Sen när man blev det så var det så mycket annat man skulle ha och behövde OCH så har jag inte kunnat bestämma mig för vad jag vill samla på.  Nu däremot så har jag äntligen bestämt mig.

Glasen ska vara Iittalas ESSENCE serie. Vitt, rött, champagne och dessertskålar. Gärna dricksglasen oxå!

Poslinet ska vara från MATEUS. Mat, serverings tallrikar i vitt, förrätt och vattenkanna i grått.

Kaffekoppar får gärna vara RÖRSTRANDS Swedish Grace serie vit och även RÖRSTRANDS Filippa K serie till vardags.

Sådärja, då säger vi så. Fyller år om ca 3 månader. *BLINK BLINK*


Kommentarer
Postat av: Therese

ja jäklar vad man vill ha de grejerna :) Jag har haft det galet för att vara mig här så ledsen att jag inte hunnit svara innan!!! Kul att din son hade samma BF som Viggo är född på, de är väl för roliga de små. Hur tätt har ni emellan era barn? Tycker du det blev stor skillnad med 2 och tre barn? Just nu känns det extremt mycket med två barn då jag har varit ensam i en vecka nu. Kommer tillbaka, jättefin blogg! Ha en fin dag! Therese

2011-05-26 @ 09:39:07
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Heli

Nej du Nina...du är inte den enda 38 åringen som inte samlat på någon serie! jag har inte gjort det av precis den anledningen du har...inte haft nåt intresse. Eller jo, jag började samla på nån Orrefors-glas serie, men har inte fått ihop alla och nu tycker jag inte om dom alls...dom ligger i en låda nere i källaren och uppe i vitrinskåpet står Ikeas stora vinglas som jag bara älskar! Jättegoda att dricka ur ;-)



Vill oxå passa på att tacka (säger man så?!?) för en jättehärlig blogg! Läser den varje dag :-)

Kram

2011-05-26 @ 14:13:00
URL: http://idrottsgatan.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback