Veckans "TO DO" list


Ny dag, ny vecka, nya utmaningar. Är det inte så man säger. Åtminstone så intalar jag mig
själv om att det är så. Nya utmaningar.



MÅNDAG: Morgonpromenad, CHECK! Börja tillverka inspirationen jag satt med igår, några prototyper ska göras.
Thedde har konkörning på körskolan. Lite bita på naglarna, kommer han hem uppskrapad? Lämna
in deklarationen! KOM IHÅG!!

TISDAG: Mongonpromenad. Fortsätta med prototyperna. Innebandyträning med tjejerna, det är bara några
veckor kvar nu till självaste cupen. Kanske att man börjar bli nervös redan!  Elliot ridning.

ONSDAG: Morgonpromenad. Färdigställa några beställningar. Köpa en almanacka eftersom min försvunnit!

TORSDAG: Morgonpromenad. Göra broschyrer om mitt företag. Tillverkning. Tvätta och torsdagsstäda.

FREDAG: Sköna fredag. Jobb på dagen och mys på kvällen. Köpa present till en kompis som fyllt år.

LÖRDAG: Förhoppningsvis fint väder så att vi kan hitta på nåt mysigt på dagen. På kvällen är det tjejfest. En
kompis som fyllde år i februari ska ha sin 35 årsfest nu, den har blivit framflyttad och nu är det
dax! 

SÖNDAG: Hoppas på fint väder. Utedag i så fall!

Ja så ser denna veckan ut. Oftast så tillkommer det en jävla massa men mer sällan så faller det bort någonting. Jag önskar jag kunde fylla dessa listor med lite shopping och lite behandlingar oxå. Men.... jaja. Nåväl, vad är väl en bal på slottet! :))

Kommentarer
Postat av: Martina von Arronet

Hej Nina. Vart hittar du alla LCHF recept? Börjar fundera på att börja med det för att se om jag kan må lite bättre. kram och tack för en trevlig och rolig blogg

2011-05-02 @ 09:38:13
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback