Veckans "TO DO" list


En någorlunda full vecka har jag framför mig.

  • Måndag: Back to LCHF. Ingen träning, är för trött i kroppen så jag tar en vilodag idag. Färdigställa 3 beställda posters. TVÄTTA!
  • Tisdag: Morgonpromenad. Lunch med vän från Sthlm som har ett möte i min lilla stad. Färdigställa några tavlor. Jobb med mitt kontor.
  • Onsdag: Morgonpromenad. Bokad sminkkund kl: 11.00. Jobb med nyheter.
  • Torsdag: Morgonpromenad. Thedde har tidig körning på trafikskolan, snart är EU moped körkortet i handen. Förberedelser inför lördagens jobb på bröllopssminkningen. Torsdags städ hemma!
  • Fredag: Morgonpromenad. Det sista för veckan ska pejlas av, gör alltid en typ av sammanfattning av veckan. Fredagsmys med familjen hoppas jag på här.
  • Lördag: Bröllopssminkning och på kvällen ska jag och husbandet på 30 årsfest.
  • Söndag: En göra ingenting dag, vägrar dock att vara så seg som jag var igår! Mys med familjen får gärna stå på agendan denna dag!
Såhär ungefär kommer min vecka att se ut. Stora kidsen kommer till lilla mamma idag. Dom sov hos oss i Lördags, Elliot hade även en jättegullig kompis med, så lite bonus fick jag förra veckan. Idag är det studiedag för dom så dom har ledigt från skolan. Det kan dom behöva, det är tufft att vara pubbeunge kan jag meddela er. Thedde fick en lårkaka på fotbollsmatchen igår och hade rejält ont, Elliot var stressad för han skulle räcka till att umgås med flera vänner och rida och sen fladdra iväg för att sova hos en kompis igen. It´s hard to be a teenager!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback