Vägning



Ok.... vägning idag var det ju! Det var en månad sen... och jag har tappat 1 kg. Ja på en månad. Jag förstår att det inte går sådär jättefort eftersom jag fuskat som faaaan i maj månad. Men nu är jag back on track och hörrni, det går ju faktiskt neråt hela tiden. Så länge det gör det så är jag tvärnöjd, finns inget att klaga på.

Sen att man kan känna sig som en bitterf***a för att det går så sakta och att husbandet tappade 26 kg på ett halvår är en annan femma. Dock så tänker jag inte bjäbba om det mer här inne för det är ju så inihelvetes deprimerande redan som det är, inte sant? Kruxet är att när man närmar sig lite målvikt sådär så blir man inte lika fokuserad känner jag. Nu har jag 8,2 kg kvar till målvikt men den målvikten är den jag vägde när jag var som allra smalast. Jag är nöjd om 5 kg oxå.... så vi får se var det känns bäst. I let you know. Dock så kommer jag fortsätta äta LCHF ändå för jag mår så in i bängens bra av detta alltså!

Är det nån som fortfarande kämpar här med mig? Jag vet att A har fortsatt... hur ser det ut för er andra??

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Bra jobbat! Men försök att inte fixera dig för mycket på kilona - måttbandet är ett mycket mer rättvist mått på hur du lyckas. Och japp, det ÄR orättvist att män har lättare att tappa i vikt, men så är det :-) Kämpa på!!



KRAM!!

2011-05-31 @ 20:03:57
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra jobbat! Du verkar ha hittat ett koncept som passar dig och din kropp. Det tar ju, tyvärr, längre tid för oss kvinnor att gå ner i vikt än vad det gör för män. Själv brukar jag köra tallriksmodellen light då jag vill ner i vikt. Lycka till i fortsättningen!

2011-05-31 @ 20:49:14
Postat av: Johanna

Vad duktig du är!!! Själv har jag precis kommit igång med joggning efter att ha varit väldigt slö hela vintern. Har egentligen ingen övervikt, men jag har lite mage och lovehandles som jag vill bli av med. Tänker mer på vad jag äter och joggar 4 kr varannan/var tredje dag. Har gått ner lite drygt 2 kg på 3 veckor.



Keep up the good work!



Kram

2011-05-31 @ 21:03:53
URL: http://radhusdrommar.blogspot.com
Postat av: A

Du är jätteduktig Nina! Och som du säger, det går ju nedåt.

Idag köpte jag LCHF-brödet du skrev om. Så imorgon blir det macka till frukost! :)



Kram! Och fortsätt på samma bra sätt som du gjort tidigare.

2011-05-31 @ 23:08:21
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: A

Du är jätteduktig Nina! Och som du säger, det går ju nedåt.

Idag köpte jag LCHF-brödet du skrev om. Så imorgon blir det macka till frukost! :)



Kram! Och fortsätt på samma bra sätt som du gjort tidigare.

2011-05-31 @ 23:08:34
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Jannie

Fan va duktig du är!ett kg är la inte illa pinkat!Sant som du säger,så länge det går neråt så är det väl kanonbra.Vår våg är det något krux med,den visar aldrig något lägre...ha ha ha



Garvade gott när jag läste din kommentar!PRECIS så är det!En helt ny shopping-värld!Bara att ratta mellan alla ställ o bord utan att behöva lyfta,stöna,pusta,flytta bordet osv.PERFEKT!

O så kaffemuggen!Ola-la liksom!



lycka till med tvätten!tho-ho va kul...NOT:

Kram på dig

2011-06-01 @ 07:10:29
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Carin

Har gått över helt till GI och då hände det äntligen grejjer!!!!!

2011-06-03 @ 19:30:23
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback