Vårt gamla hus till salu!




Såg att vårt gamla hus var till salu igen....

Lite klump i magen får jag när jag tittar på bilderna.

* Vi slet som ett djur i en månads tid, dag som natt när vi renoverade det.
* Älskade verkligen badrummet. Det saknar jag ibland.....
* Jag var gravid där.
* Milo föddes till det huset.

Så lite nostalgisk blir jag. MEN, jag saknar det mindre än jag trodde jag skulle göra. Kan ju bero på att vi trivs så himla bra i vår nuvarande lägenhet. Hade vi flyttat till nåt trångt boende med ingen balkong hade jag väl saknat huset mer, men nu när vi fick de vi önskade så har jag inte saknat huset alls faktist, förutom badrummet! :)

Här finns det att titta på!

Går ni säljtankar så kan jag rekommendera mäklaren vi hade, en HELT UNDERBAR person som jag faktiskt har lite kontakt med fortfarande. Affären gick smärtfritt och vi hade fullt förtroende för henne. Petra som hon heter på Hedins mäklarfirma hittar du här!


Kommentarer
Postat av: Ida

hihi, vi va på väg å titta på det huset... men nu blev det ju ett annat... badrummet e verkligen superhärligt!

kram kram

2011-05-04 @ 11:02:08
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja visst är det! Jag älskade det där badrummet, helst badkaret! MUMMA....



KRAM

2011-05-04 @ 14:00:17
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback