Rix FM festival!


I bilen på väg till Sthlm i Söndags.


Thedde, Milobebis och så deras mamma som snart är omvuxen av
son nr: 1! :) Det hör ju till men ska erkännas att det känns konstigt!


Mys i trappan vid dammen i Kungsträdgården.


Fanns ju en hel del att titta på och vår "nyss kommit in i lite trots-
åldern" pojke hade fullt sjå att hinna göra allt!


Härliga Stockholm!




Jag och Milo känner lite på det sprutande vattnet!


Mc Donalds mys i Berzelii Park. Milo sprang och jaga en påse över
hela stället så det gick knappt att vara där! ;) Men vi fick i oss mat!


Jag har ringat in en gigantisk lya som finns precis ovanför Gucci
butiken. Jag har varit där och sminkat för tidningen Moore med Bingo
Rimér som fotograf. Den är 500 kvm, finns bio, vinkällare, turkisk
bastu med soldäck ovanför (fejk), och 2 gigantiska matsalar med
flygel i varje. Sååå coool!


Ett fint träd i parken som det var en massa skrivet på! Jag och hus-
bandet har ett eget träd här i Enköping där våra namn och bröllops-
datum är inristat inuti ett hjärta. Vi har bild på det och fick det i
bröllopsgåva, sååå fint!


Fint väder, fast det blåste ganska så mycket! Blåser
det inte hela tiden nu?


Mc Donalds clownen hade hittat till Kungsan oxå!


Milo blev nog lite rädd för honom. Han ser ju rätt läskig ut faktiskt! :)



Snurr med pappa!


Fin lampa inne på Gallerian!



Här står vi och väntar på att det ska börja spela. Milo älskar att
lyssna när man sjunger, spelar och dansar. Dock så stod vi långt ifrån
för att ljudet inte skulle bli så högt. Hör kör han sin nya bil i ansiktet
på pappa.


Inzoomad bild med min iPhone. Men det är Loreen som står där! :)


Kolla vad med folk? Helt otroligt mycket folk var det....


Godmorgon på er! Idag är det tisdag och bara det känns bättre. Jag vaknade kl 5 då jag somnade när jag nattade Milo igår. Han vill att jag ska sjunga "Sov du lilla videung" typ 500 gr när han ska sova och han kallar den för "BJÖRKO".

"Mamma sjunga BJÖRKO"
säger han.

I låten så sjunger man ju "björk och ljung" så det är där han snappat upp det. Jag har sjungit den för honom sen han var nyfödd och han blir alldeles lugn i hela ansiktet och börjar klippa med ögonen så fort jag sjunger den. Mysigt på nåt sätt.

Ja, så jag somnade lite tidigt igår kan man säga. Skulle ut på promenad nupå morgonen men då hör jag "FÖLJA MEEEEEE" från sovrummet så det var bara till att glömma promenaden idag (inte ut och gå med honom kl 5 på morron liksom), husbandet somnade inte lika tidigt som jag så han behöver sova klart. Det blev till att sätta igång Bärgarn filmen och göra i ordning lite frulle till pojken istället. Jag får kanske promenera ikväll eller nåt.

Ja här ovan har ni bilder från vår alldeles underbara dag i Sthlm. Vi blev inte kvar hela konserten då Milobebis behövde hem och sova inför dagis dagen efter men det räckte gott och väl åt oss alla, det viktiga var nog att Thedde var nöjd.

Kommentarer
Postat av: Petra

Känner igen det där när ens barn växer ikapp en,min äldsta är snart 21år tiden bara rusar iväg,trevliga bilder från huvudstaden:)kram

2011-05-26 @ 12:21:42
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback