Minigris loves cykel!



Behöver muntra upp mig själv idag eftersom det är skitpisshelvetes
måndag mina vänner! You know me! Uppmuntrad blir man när jag får
titta på dessa cykelbilder på min lilla minigris!


Ja, nu har jag landat på jobbet och hunnit färdigställa en del. Det är måndag och det känns i hela kroppen. Min dag startade ju i grisottan dessutom så jag hade väl i mitt förra inlägg inte hunnit känna efter. Nu har jag det och det ÄR måndag så det sjunger om det. Jag är trött, sliten, PMS:ig som en häxa och vill bara kokoona in mig med min familj i hemmets lugna vrå och bara sitta där. Inte låta hjärtat springa utanför kroppen som den gör nu när jag skickat ungar till skola och dagis. Det är en sån dag, en känslig dag. Mensen på G och gråten i halsen. FAN för det här alltså?! Sen är det klimakteriet efter det här. Fy farao, nu är man positiva Stina.

Nä, jag ska titta på bilderna här ovan och bara skita i allt ett par minuter. Samla energi. Min minigris och jag på cykeltur, tänk vad roligt han tycker det är att cykla. Första dagen jag hämtade med cykel (efter att ha lagat punkteringen från förra året) så satt han och sa:

"Quuuuuuul o schyckla va mamma?"
säkert 300 gånger där i sin barnstol.
"Jaa, jättekul" svarade jag VARJE GÅNG!

Sådär fortsatte han sen tills vi var hemma. Synd att det är lite pissgt väder idag, ville inte ta cykeln i regnet i morse så idag blir det bilfärd hem för honom. Det får duga... han har fått en ny bil från BILAR som ligger i hans bilbarnstol och väntar på honom så jag tror det slår cykelturen idag. :)

Kommentarer
Postat av: Cian

Cykla är kul..jag cyklade mycket innan körkortet!

Nu hojjade jag förra veckan för första gången på över 1 år..shiiit vad ont i arslet man får!



Söt-Milo och schnygg-Nina



Då är vi två sötis..fröken röd på besök och man känner sej som en flodko with attityde..dont mess with me!

Skickar lite cyberkramar!

2011-05-23 @ 09:40:31
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: Heli

Hihi...känner igen det där med cyklingen! Skjutsar Ida till dagis och hon bara ääälskar det! :-) Bara att få på sig cykelhjämen är stor lycka för lillskruttan =D



Kram

2011-05-23 @ 09:48:05
URL: http://idrottsgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Mallis - Marlons mamma

Vi är precis på väg att köpa en cykelsadel till Marlon. Hoppas han gillar det lika mycket som Milobebis gör.



Ha en bra måndag. Trots indianer på intågande.



Kram på dig, snäckan!

2011-05-23 @ 12:17:15
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback