Skyltarna





Såhär såg dom ut när dom hamnade i sin lilla låda. Jag har smugit in
ett litet skämt bland skyltarna. Ni kanske kan se det? :)


Godmorgon eller godförmiddag! Man hinner ju liksom inget nuförtiden, dagarna rullar på i 300 och så ska man hinna med 1000 saker. Men det är ju kul, ellerhur. Gå och rulla tummarna skulle ju få en att typ ruttna ju.

Vad står på agendan idag då? Postertillverkning och lite pappersjobb. Tur jag har mamma som är ekonom som hjälper mig, det där med siffror är ju sådär kul känner jag. Ikväll blir det nog påhälsning hos mamma och pappa, mamma inflikade en liten pik om att dom får slänga så mycket mat eftersom barn och barnbarn inte hälsar på så ofta. I get it.... jag och Milo åker ut ikväll. Husbandet ska på en grej som är lite hemlig, samma hemliga grej som sist och jag kan fortfarande inte säga nåt om det.

Hörrni, vad tyst det är från er. Ingen säger nåt....har ni inget på hjärtat mina vänner?


Kommentarer
Postat av: Anna Viksell

Vad fina de är dina skyltar!

2011-05-11 @ 11:53:40
Postat av: Cian

Du tror inte snuten tar kattis om hon odlar hasch? ;)



Fina..finns dom i webshopen?



Pöss söt!

2011-05-11 @ 12:37:09
URL: http://vildingsbravader.blogspot.com/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Tack Anna!



Dom kommer att finnas i webshopen imorgon! :) Kattis får nog passa sig ;), haha...

2011-05-11 @ 17:49:21
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: ulrica

Hehe.. Kattis har spännande saker i sin trädgård :)).

Att det är trist med papper ska gudarna veta.. tack och lov har vi lejat bort det, både Micke och jag.. och ännu mindre roligt är det att få veta att det blir en trevlig kvarskatt också... fy f*n så trist det är!!!



kramar

2011-05-11 @ 22:34:23
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback