Valborg i bilder!


Några av mina fina vänner från igår. Lisette, Maria och Bea på vår
"balle". Härligt....



Sen det såkallade barnbordet med alla kidsen som satt och åt.






Vuxenbordet med gott att äta och dricka. Härliga vänner vi har!


Min finaste Maria och hennes lilla Noel. Söta Noel.




O så bilder från lite senare kväll! Jag och husbandet körde en
"beckhams" igår. Vi hade samma färger på oss, mohahaha... Skillnaden
är att vi inte tänkte på´t men det gör nog dom! :)




Idag har jag och Maria och barnen varit ute på långpromenad. Så
himla fint uppe på bron här med Magnolian som växer över ån.
Kallt men väldigt skönt var det att promenera i det något kalla vädret!

Goddagens! Det är söndag och för det flesta är det väl en något seg dag efter valborgsfirande igår. Själv har jag mått toppen, det blir ju inte riktigt samma festande när man har barnen hemma. Att koppla av på det viset har alltid varit helt omöjligt för mig. Men man kan ju ha trevligt ändå.... Det blev middag och gott att dricka. En av de tappra mammorna Lisette och såklart underbara Kattis tog några av barnen med sig för att besöka elden. Milo har inget intresse ännu vilket var ganska så skönt igår kväll då det blåste huggormar och var jättekallt ju! WHY?

En trevlig kväll med nära och kära, precis som jag vill ha det! Idag händer inte så mycket. Vi håller på att deklarera, ute i goood tid... NOOT! Men det blir gjort idag i varje fall så man kan lämna in det imorgon. Vi sålde huset förra året så då är det lite som ska deklareras i år. Huuuu, HATAR sånt där. Sen blir det en väldigt lugn kväll här hemma, tittar på klockan och ser att den redan passerat 4. Vart tar tiden vägen undrar man ju?? Ha en skön kväll!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback