Tävling på Nindigos RUM


Nu är det TÄVLING på Nindigos RUM. Vill du vara med och tävla om en svart underbar CARPE DIEM A3 posters så ska du fortsätta läsa nedan!

Såhär gör du för att tävla:

1) Klicka Dig in på Nindigos RUM:s sida och bloggen på sidan.
2) Skriv i kommentarsfältet att du vill vara med och tävla.
3) Länka till Nindigos RUM:s hemsida och berätta att du tävlar om en poster.
4) Har du ingen blogg kan du länka på din facebook.

Fredag den 13:e är sista dag att delta i tävlingen!



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag älskar dessa tavlor, skulle passa så fint hemma hos mig ;) Så självklart är jag med å tävlar..

2011-05-03 @ 20:13:38
Postat av: Nina - Glamourmamman

Kul med tävling - du är såå duktig!!



Sv: Haha, tack för komplimangen! Njae, jag vet inte om jag direkt skiter i hur jag ser ut någon dag, bara om jag är sjuk eller bakis ;-) Jag mår så himla mycket bättre om jag sminkar mig lite, och tar på mig något jag känner mig lite fin i. Klyschigt, jag vet ;-)



Ha en underbar kväll!



Kramis!

2011-05-03 @ 20:53:21
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback