SAADE ikväll



Ok, ikväll ska han Erik SA-Ade bekänna färg. Jag kan väl nästan tycka, med risk för att få halva
Sveriges småtjejer på mig, att den här låten suger! (Hör den just nu på radion) Ja, jag tycker den
är skitdålig. MEN, man  ska inte säga nåt om hur det kommer att gå, för man har då rakt ingen aning.





Hade helt ärligt sett den här låten ikväll istället. Coolare dansare.... kanske att han skulle tryckt
på mer på själva showen. Bengaliska eldar, mer ljussättning och sånt. Men den här låten är bra
tycker jag. Jag vill ställa mig upp och tokdansa när jag hör den och jag tror Europa gått igång på
blonda Danny! :)


Känner mig lite som Nina 17 år när jag sitter här och kollar igenom låtarna. Jag kan faktiskt förstå alla unga tjejer som går igång som skottspolar på dom här söta unga killarna. Duktiga på att dansa, utstrålning, sexappeal och dessutom verkar dom båda så charmiga. Här sitter en tant godis på 38 bast och ba: nom nom nom nom, nä men ni hajjar va? Ska ni kolla ikväll? Jag MÅSTE kolla, hörde att ljudet och allt hade vart helt kasst härom kvällen så detta måste ju ses med egna ögon.

Kommentarer
Postat av: jama

Hahahaha, ja men verkligen. Det är nästan så man halkar ur soffan liksom...uhhmmm, skäms på mig ;)



Kram

2011-05-15 @ 19:23:58
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback