Rosa på "ballen"?


Ska strax bege mig till IKEA, eller så tar jag det på eftermiddagen. Inte bestämt än. Blev dock lite sugen på rosa till var altan. Lite små rosa detaljer och fina vita krukor med Mårbacka i skulle nog bli väldans fint i sommar!


Några kaffekoppar senare är man i fas igen. Jag blir alltid så sliten när jag promenerar första dagarna. Jag känner mig oftast väldigt urlakad och fattig på energi, kan bero på att jag är på dag 3 igen i LCHF karusellen. Nu blir det inget fuskande mer, bara vin ifall det bjuds! :)

Ska strax åka till IKEA och blir så sugen på lite förändringar på vår altan eller balkong. Just nu håller den på att blåsa bort i den här förbannade blåsten men känner att jag nog vill göra lite nytt därute! :) Lite rosa inspirerat kan nog bli sött tror jag. Lagom sött tycker säkert min hårdrockande karl oxå. Skitsamma... tjejer bestämmer lite över altanen tycker jag så kan han bestämma över grillen! :) Höhöhö....

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Ja skit vad det blåser,

hoppas det slutar...vill ut & gå i dag :-)



sv:Ni komme inte bli besvikna när ni åker till Båstad :-)



ha en mysig tripp till IKEA!



Kramisar

2011-05-25 @ 10:43:50
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback