Omotiverad till att blogga..... för alltid?


Idag känner jag mig som ett blankt papper......innehållslös.

Har sovit väldigt dåligt inatt. Vet egentligen inte varför men ibland så klurar man på rätt mycket när man vaknar mitt i natten, sen har jag mina "sova dåligt" perioder fortfarande fast Milobebis sover hela nätterna. Dock så fastnade jag på lite saker, bl a så klurade jag lite på bloggen. Den är ju en bit av ens liv och man "outar" rätt friskt här. Jag har valt det helt själv och det är ABSOLUT inget jag ångrar, jag är en otroligt öppen person men jag väljer fortfarande vad som skrivs här inne och inte, bra så. Dock så får jag perioder som jag känner efter litegrand. Vill jag ha den kvar till allmän beskådan? Just nu känns det också lite omotiverat att skriva då jag får ganska så lite feedback här inne. Det känns ibland som jag skriver lite för kråkorna (ni vet talesättet elda för kråkorna). När jag sen träffar folk på stan så är det väldigt många som läser den märker jag men väldigt få kommenterar. Det är faktiskt en stor bit i att blogga, att man får feedback från sina läsare i form av kommentarer, annars så tappar man liksom lite intresset känner jag. Ja, jag sa ju att jag var öppen! :)  Läsarsiffrorna höjs hela tiden och jag har allt mellan 2000 - 3500 läsare i veckan. Det är ju liksom jättemånga tycker jag, för att bara vara lilla jag från Enköping. Då känns det lite snopet att ju fler läsare man får desto mindre kommentarer, borde det inte vara tvärtom?! Jämför jag med mig själv så kommenterar jag ALLTID ifall jag läser bloggar som står till höger i min meny (förutom kändisarna då :)), jag hinner väldigt sällan läsa men minst 1 gång i veckan går jag igenom min skörd.

Ja ja, lite så känner jag... tänkte ifall det blir lite innehållslöst här inne idag så vet ni varför.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey Girl!

Skriver en kommentar för att "skriva en kommentar" :)

Jag är nog en sån som läser din blogg, skrattar ihjäl mig ibland, känner igen mig ofta, får mig en tankeställare ofta, ibland en aha-upplevelse... men är snuskigt dålig på att kommentera skäms

Däremot brukar jag länka via FB till en del av dina crazy inlägg, som jag bara måste dela med mig av till vänner utanför lilla Enköping. Mååånga läser din blogg, och älskar den...

Keep up the good work ! kramis

2011-05-18 @ 10:15:16
Postat av: Anna Viksell

Jag förstår vad du menar.. men jag vill bara säga att jag tycker det är kul att läsa dina inlägg:)

2011-05-18 @ 12:32:15
Postat av: Madde K

Visst är det så, man vill ju ha kommentarerna liksom. Jag har ju droppe i havet av läsare om man jämför med dig och kan själv tycka ibland att ingen kommenterar. Fast i min tanke så är det väl för att jag skriver tråkigt gissar jag, men du tjejen är en helt syverän bloggare och jag läser dig flera ggr om dagen. Kommer sakna dig massor om du lägger ner!



Superkramar M

2011-05-18 @ 12:55:50
Postat av: Annas inspiration

Jag förstååår,

jag har 70 prenumeranter...vilka är det liksom?!! Och alla andra...



Angående sömnen blir det nog bättre om ett tag,jag låg också vaken i början när Colin sov. Helt underbart att Milo ärntligen sover :-)



KRAAAAAM

2011-05-18 @ 14:42:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin

Alla människor behöver sin dos av bekräftelse för det man gör. Förstår dig helt, men tycker absolut att du ska fortsätta att blogga! Precis som Anna så känner jag igen mig i mycket och får ofta skrattanfall så att kollegor tittar snett...

Jag ska definitivt bli bättre på att kommentera!



Mvh Malin

2011-05-18 @ 14:43:05
Postat av: Fija

Det är så lätt att läsa, skratta och klicka sig vidare.

Din blogg är otroligt fin och det är alltid kul att läsa...jag ska försöka ta mig i örat och skriva en kommentar då och då!



Tack för en rolig blogg

2011-05-18 @ 16:11:11
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag förstår dig helt och full!! Det känns samma för mig - som om jag får färre och färre kommentarer ju mer bloggen växer... Älskar din blogg, så jag hoppas verkligen inte att du tappar sugen!



Kram!

2011-05-18 @ 16:23:23
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: jama

Förstår vad du menar.



Jag valde ju att låsa min blogg o sen dess har kommentarerna minskat rätt drastiskt. Men jag tycker det är skönt att inte outa mig för hela världen. Är väl lite feg...eller privat kanske! Så det är mitt val.



Men du, du får för tusan inte ens tänka tanken att sluta blogga. Jag kommenterar inte varje gång jag kikar in. Men kan bli bättre på det om det är vad som krävs ;)



Sen får man ha sina up´s and down´s. Ibland är man urless på allt vad blogg heter, samtidigt som det är som en drog - beroendeframkallande o en ventilation!!



Stor kram

A

2011-05-18 @ 21:43:22
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Frida

Din blogg är helt underbar, alltid får man sig ett gott skratt när kan kikar in här, hoppas du får tillbaka suget för fortsatt bloggande, vi är många som kommer sakna dig om du väljer att sluta.

2011-05-19 @ 00:16:39
Postat av: Therese

Dont stop!!! :)

2011-05-19 @ 06:42:40
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Tina

Läser ofta din blogg men är dålig på att kommentera då jag oftast läser den på tåget och det är lite krångligare att kommentera då så då blir jag bekväm. Fy skäms på mig! Men nu skriver jag iaf fast jag sitter på tåget. :-)

2011-05-19 @ 07:00:57
URL: http://tiniwinisen.blogg.se.se
Postat av: towis

förstår dig också, tänker samma sak ibland! hoppas iallafall du fortsätter och att inspirationen kommer krypandes!

2011-05-19 @ 08:16:21
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: A

Som de andra skriver; jag förstår dig.

Själv försöker jag alltid lämna någon liten kommentar i alla fall när jag läser en blogg (ok, kanske inte när jag läser bloggar typ Sofi Fahrmans och andra "kändisar").



Vissa dagar bryr jag mig inte om att folk inte kommenterar hos mig och vissa dagar blir jag småförbannad.

Som någon skrev; alla vill ju ha bekräftelse.



Får jag bestämma så fortsätter du blogga! Så det så! ;D

2011-05-19 @ 08:42:52
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Ida

niiiinaaaa!!! du får inte sluta blogga!! du skriver fantastiskt bra och dina inlägg ger många gånger en extra-kick med positiv energi :) dagens garv :)

tror att alla känner att nu ska vi kommentera så mycket vi bara kan för att förhindra ett slut på din fina blogg!



ta hand om dig! kramar

2011-05-19 @ 10:23:26
Postat av: Elin

Självklart vill även jag att du fortsätter blogga!

Kram på dig och hoppas att du får lite blogginspiration snart!

2011-05-19 @ 10:33:41
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Anders och Emma

Vi ställer oss till gänget som läser och får oss roliga skratt - men som är väärdelösa på att kommentera... Sorry för det, men för sjutton. Sluta inte blogga! :) :)

2011-05-21 @ 12:13:34
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback