Nindigos RUM posters "personligt"



Den här postersen gjorde jag förra veckan. Den är gjord till ett gud-
barn och texten var fantastiskt fin måste jag säga.


Jag tycker det är jätteroligt när jag får göra såna här personliga posters. När dom verkligen är ämnade till en speciell person och att man kan läsa sig till det. Jag har ytterligare en på lager men det är precis klar och ska skickas iväg, den är till ett dop. Vill inte visa den här ännu ifall det nu skulle vara så att mamma eller pappa läser här inne, då är det ju inte längre en överraskning. Visar när det är lugnt på den fronten. :)

Det är det här som är fördelen med att kunna göra personliga saker. När man kan lämna ett namn, ett datum, kanske några speciella ord just för den personen. Som den här doptavlan där personligheten i barnet skrivs dit som ett ord. Busig, snäll, söt, lockigt hår och sånt gulligt. Har haft en hel del beställningar som varit just till speciella dagar, bröllop och dop t ex. Gjorde en bröllopstavla för en tid sen med Ulf Lundells låt "Kärleken förde oss samman" och brudparets namn och bröllopsdatum i stort tryck. Den blev jättefin och uppskattad av brudparet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Vilka UNDERBARA tavlor. Jag ska på bröllop i september och undrar hur långt innan man ska beställa för att få hem dem i tid?

Hur stora de är och priser?



Mvh Malin!

2011-05-18 @ 09:02:32
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Hej Malin!



Som det ser ut just nu så har jag en leveranstid på ca 3-9 dagar. I september vet jag att jag kommer ha lite mer att stå i så då blir nog leveranstiden närmare 9 dagar än 3 om man säger så.



Om du kikar in på min hemsida: www.nindigosrum.se så kan du hitta alla storlekar och priser där.



MVH Nina

2011-05-18 @ 09:43:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jätte fin, så nöjd beställer kommer bli!

2011-05-18 @ 09:46:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback