Milo ÄLSKAR korv & makaroner låten!


Jag har spelat in en flm på Milobebis i vår säng när han dansar och
hoppar som en galning. Nu hann jag inte komprimera den så den fick
plats men jag återkommer.


Milo ÄLSKAR en låt som Tony skrivit. Den handlar om Milo och är rätt fåordig. Den handlar i alla fall om korv och makaroner och han blir typ helt galen av den. Jag fick med honom på film när tony drog av låten i sängen med gitarr och hela kittet nu i helgen. Han gillar verkligen KORV & MAKARONER låten.

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Sötisen :-)



Hoppas allt är bra med er!

KRAMAR

2011-05-26 @ 15:53:19
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: elsa andersson

Hej!

Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från lssmycken. Anmäl dig du med!

Kram :)

2011-05-26 @ 16:37:51
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback