Kärlek till ens barn.....


Vår lilla Milobebis, endast några dagar gammal. Säger bara
PLOMMONPULLA!

Nu ska jag snart åka och hämta vår lilla snutt. Ramlade över några gamla bilder och kände riktigt hur det knep tag i hjärtat. När han låg såhär på min arm när vi typ precis kommit hem från BB. Han hade precis ätit här (som han typ gjorde hela tiden) och så somnade han så gott på min arm. Självklart var vi framme med kameran i tid och otid, men gud så bra att vi var det. Det är så underbart att titta på dessa bilder och minnas tillbaka på hur det var med en liten liten bebis i familjen igen. Härliga tid. Jag minns EXAKT hur han doftade och kändes när jag tittar på den här bilden. Åhhh... min lilla lilla lilla bebis. Aaaah.... hjärtat exploderar. Det är sjukt så fort tiden går.... snart är han 2,5 år gammal. Men det är MINST lika härligt att ha en underbar 2 åring därhemma som förgyller våra dagar.

Tänk vad man älskar dom små liven.... ALLA 3.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback