Helgen




I lördags började vi med att kolla in Theddes premiärmatch. Vilket
väder?! Va? Såå underbart. Dom vann med 8-0 oxå så Thedde var
väldigt nöjd med sin premiär!



Därefter åkte husbandet till Beijne kompisen och hade lite grabbmys
som sagt. Jag tog barnen och åkte till mamma och pappa. Milo fattade
tycke för den här lilla farbrorn som dom har står på gården. Han fick
både pussar och kramar i massor! :)




Gårdagen då? Sååå fantastiskt väder hela långa dagen. Började med
en glass på torget. Därefter eftermiddags/kvälls mys hos Hans och
Madde. Solade i deras übersköna solstolar och avslutade med en
grillmiddag. Milo tror jag åt 5 glassar igår. Man FÅÅÅÅR det.... :)))


Godmorgon Måndag. Jag vaknar upp till ytterligare en underbar dag, lite sent. Vaknar nästan prick 7 och det kan man kalla försovning i vår familj eftersom 3 ungar ska göras klara och köras till skola och dagis samtidigt som du själv kanske vill se någorlunda representativ ut, det sistnämna får oftast stryka på foten men skit i det. Som jag trodde hade jag nåt skit i kroppen och det håller på att bryta ut idag. Har nysit sådär en 1000 gånger på morgonen. Man börjar ju känna sin kropp ganska så bra så att jag avstod tjejfesten i lördags var nog ganska så bra. Kände ju redan i fredagskväll att allt inte stod rätt till. Hade man tagit en tjejferre på det då så hade man ju garanterat legat däckad nu och det går inte. Inte med eget företag och inte med en cup inplanerad på lördag så nu måste jag kurera mig! Nån som har bra huskurer som verkligen funkar?!?!?! Vad ska jag överdrivet äta eller dricka nu så jag blir av med det här? TIPS TIPS TIPS önskas!?!?!

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHA!

FEM glassar, det var inte illa ;P

2011-05-10 @ 10:09:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback