Att inspireras är HÄRLIGT!


Här sitter jag och jobbar. Vill ta på mig snickarbyxorna och springa
till min verkstad. Såhär är det alltid.... jag sätter mig för att bli
inspirerad och så kommer jag på massor jag vill göra! HÄRLIGT med
inspiration, det typ pirrar i kroppen.


Ja, jag har haft en liten inspirationsstund här på eftermiddagen. Jag gör så ibland för att hitta lite inspiration till mina alster, bara för det så har jag kommit på massor som jag vill göra nu! :) MASSOR! Det gäller att skriva upp allt man kommer på för annars så har jag glömt allt imorgon. Gick igenom det jag skrivit och ritat tidigare och märker att vissa idéer får stanna vid just bara idéer. Dom låter och känns skitbra när jag kommer på det, sen får det smälta en stund, sen kommer man på att idén typ är skit och kan kasseras. Jag kan t.o.m skratta lite åt mig själv. Typ: "Trodde jag verkligen att det där skulle bli bra?" Men så är det ju, allt man kommer på kan ju inte bli kanon liksom. Det är väl så det är att vara kreativ, en del är skit en del är bra. Bra eller anus som man brukar säga. Nu ska jag fortsätta en liten stund, man får inte hålla på för länge för då blir det lite smått hysteriskt. Idéenra förvandlas till för stora projekt som gör att jag känner att det blir omöjligt. Lagom är BÄST!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback