AJ


Lemys på bästa mattan ute hos farfar och farmor. Farfar som säll-
skap, kan inte bli mycket bättre kvällslek!

Godmorgon tisdag. Igår kväll var vi hos svärisarna och njöt av vädret och lite grillat, vi förenade lite nytta med nöje oxå och fick vår stackars bil tvättad. HUR fint är det inte nu? Vädret är så fantastiskt. Idag har jag bara linne på mig och det känns ok såhär tidigt på morgonen. (Kollade klockan nu för att se vad den var.... vad tror ni? 08.18 såklart.) Det är så galet underbart att sommaren visar sig redan nu, sen att den försvinner igen gör mig inget bara den är här då och då.

Ok, gårdagen var en konstig dag måste jag säga. Vaknade med en förkylning, nös som en idiot hela morgonen och huxflux på förmiddagen så släppte allt och jag blev helt ren i näsan och slutade nysa. Allergi? Förkyld? Whats happening? Idag är det som bortblåst. Nåväl, strax efter att jag blev "frisk" så gick jag in i mitt bord här på kontoret och panga i knähelvetet så det bara SJÖÖÖÖNG om det. Det svartna för ögonen och tårarna kom, satte mig på huk ett tag för det gjorde så inihelvetes ont. Kunde knappt gå på hela dagen igår, för att inte prata om att böja knät. AJ!!!! Idag är det bättre men gör fortfarande ont. Det är liiiite svullet men annars syns det verkligen INGET. Ämen... va? Ska det typ inte bli VÄRSTA skadan där när man gör sig så illa? Känns ju helt töntigt annars ju. Man vill ju liksom kavla upp byxbenet och ba: "Kolla in värsta köttskadan?" Ett blåmärke lika stort som hela benet och en svullnad som får en basketboll att likna pingisboll vill man visa upp. Men så syns det inget liksom. Fast det gör ont. SKUMT!

Nu måste jag sätta igång och jobba undan som tusan, idag ska jag nämligen dra lite tidigare. Lägga mig på Kattis soldäck och njuta av hennes sällskap och få sol på min bleka kropp. Milo ska givetvis med....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Helt underbart och värmen får mer än gärna stanna, lääääääääääääääänge :)



Pollenallergi?

Skönt att det gick över fort iallafall!



Kram

2011-05-10 @ 10:01:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja jag vette tusan, helt märkligt var de i alla fall! :) KRAM

2011-05-10 @ 10:57:30
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback