Nu är vinsten HÄR!


Igår hämtade jag då ut min vinst. Den där vinsten
på SPA på hotell Skansen i Båstad. Bilder ur katalogen.






Har ni sett så himla underbart?! Ska verkligen jag och husbandet få
tillbringa en helg här och bara njuta för fulla muggar. Kan knappast
tro att det är sant?


Ja igår så hämtade jag ut vinsten jag vann på Bloggfamiljens hemsida. Vi fick hem en hel katalog med allt vad Hotell Skansen erbjuder och det är nästan så att jag får gråten i halsen när jag läser om allt skönt man kanske ska få vara med om.

Lättjefull lördag har vi vunnit. Då checkar vi in lördag kl: 15. Vi får börja med vinavsmakning och en trerätters supé. Man har tillgång till Body & Mind, SPA & Hälsa, välutrustat gym och kallbadhuset. Dagen efter får man frukostbuffé serverad och sedan checkar man ut kl: 12 på söndagen. Nu klurar vi givetvis på vad vi ska boka för behandlingar till oss. Allting låter så ljuvligt så man skulle vilja göra ALLT. Men då skulle man väl se ut som ett russin skulle jag tro.

SPA menyn låter lockande, då får man 4 behandlingar på varandra:

  • Lilla ansiktet = Rengöring, peeling och vitaliserande ansiktsmassage. Under tiden fuktmasken verkar får man en skön massage av nacke och decolletage.
  • Sköna fötter = Uppfriskande härlig fotbehandling med mjukgörande peeling och fuktgivande lermask som masseras in i fötterna. Medan masken verkar får man skön hand och armmassage.
  • Massage = Klassisk massage av nacke och rygg eller varför inte benen.
  • Skimrande hud = Kroppspeeling som ger huden lyster och höjer blodcirkulationen. Avslutas med Decleors underbara bodylotion på hela kroppen!
På riktigt så ryyyser jag av välbehag bara jag skriver om det här. Det finns miljoner fler behandlingar att ta men det kommer vara fruktansvärt svårt att välja, jag tror att jag ska fokusera på mina problemområden. Typ nacke axlar,  sen tänka skönt skönt skönt skönt och bekvämt!! Det finns tex möjlighet att bubbelbada ihop med lyxiga oljor samtidig som man får ett fräscht fruktfat och bubbel att dricka. DET vill jag att vi ska göra oxå.

Kika gäran in på deras hemsida, det ser helt UNDERBART ut. Vi planerar att åka senare i vår då vi kan njuta av vädret oxå. Längtar längtar längtar!!!

Kommentarer
Postat av: ulrica

Ser ljuvligt ut och ni är sååå värda att få åka bort och rå om varandra!!!



KRAM

2011-03-29 @ 15:53:59
Postat av: Nina - Glamourmamman

MY GOD!!!! Vilken underbart pris! Vi var själva på spa i helgen, så jag vet hur mycket energi det ger tillbaka! Njuuuut :-)



Kramar!

2011-03-29 @ 20:13:15
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

AHHH så jädra skoj att ni vann,

GRATTIS!!!



Mammi & jag ska dit den 23 maj, men bara över dagen. Jag har valt en behandlingen som heter Havets harmonie...



KRAMAR

2011-03-29 @ 20:57:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åhh va härligt och Grattis (igen) till vinsten,

jag är inte alls avis haha

När bär det av? Snart :)

2011-03-30 @ 11:48:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: jama

Jihooooo!!! Ser ljuvligt ut!!

2011-03-30 @ 17:00:34
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback