Grillpremiär!


Dagen igår började i soffan och fortsatte i soffan,
lite skönt slapp medan Milo sov sin middagslur.


Sen iväg till svåger och svägerska för premiärgrill!
Milobebis i bilen.


Bara skinnjackan på denna dag. Härligt, även om det
var lite kallt. Men vafasen, man får stå ut! :)


Den här bilden säger ganska så mycket om läget just nu. Poolen är
fylld av snö, men man har en liten tom plätt som är fri från snö och
där laddade vi upp grillen. Solen värmde underbart....


Milos kusiner, Maja och Anton. Milo storgillar sina kusiner.
Han skrattar alltid första kvarten då han får träffa Anton, sen finns de
ingen som kan få honom att skratta så mycket som kusin Anton. :)


Milobebis testade trampbilen på altanen. Gissa om han var överlycklig?


Wiiieeeeee......


Vackra tulpaner på Maddes o Hasses köksbord. Måste
köpa hem ett gäng idag känner jag.


Kött och korv, mumma mumma med grill. Hade nästan glömt hur gott
det smakade...


Godmorgon Måndag. Är lite trött idag, kollade på 2!!! filmer igår kväll efter Solsidan. SÅÅÅ olikt mig och jag fattar fortfarande inte att jag pallade. Film nr: 1 var "In love and other drugs" med Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway. WOOOW, den var sååå bra och jag grät floder. Fastnade totalt. Film nr: 2 var "Season of the witch" med Nicolas Cage. Somnade lite mitt i den men vaknade lagom till slutet. Var väl OK, man måste ha god fantasi om man säger så... Kom i säng ordentligt klockan halv 1! Så ja, jag är lite trött med tanke på att Milobebis väcker oss senast kl 6 varje morgon.

Ok, idag då? Det blir nog öppna förskolan Flisan nu på förmiddagen. Sen är det hem och börja förbereda för Theddes 15 årskalas på onsdag. Jag ska baka en herrans massa och förbereda lite mat. Vi brukar bli ganska så många såna här tillställningar så det gäller att planera bra! Tänk att min första lilla bebis ska bli 15 år?!?! Det är ju helt sjukt, han fyller liksom moppe! Var inte jag moppe nyss? Jag minns det ju så tydligt! Herregud hörrni, det gäller att leva livet fullt ut, varje dag... det går så himla fort.

Hörs sen, hoppas på att ni alla får en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Nina!

Tänkte kolla om du har du möjlighet att lämna de där byxorna som Milo lånade av oss förut på Flisan, så kan jag ta dem nästa gång jag kommer dit.

Vi har inte varit där på ett tag så jag har missat er.



Caroline

2011-03-21 @ 10:13:50
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-21 @ 10:25:49
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grillat är gott!

Jag är glad att jag lever med en man som grillar ÅRET OM ;)

2011-03-21 @ 12:06:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Caroline: Vi har gått om varann har jag hört, dom ligger så fint i skötväskan :) Vi pratade om det idag faktiskt, knäppt att jag inte lämnat dom där egentligen! Kommer dit måndag igen, är du inte där så lämnar jag dom. Kram



Lixy: Tack!



Cissi: HÄÄÄRLIGT, älskar grilla!!! Kram

2011-03-21 @ 12:17:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: ulrica

Men hallååå.. glömde ni att ringa oss när ni skulle åka ut på landet :).. skämt åsido, härligt med grillat!!



KRAM

2011-03-21 @ 12:50:12
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback