TV häng!




Soffhäng, med BILAR filmen. Milobebis är helt begaistrad, absoluta
favvon här hemma just nu. Han som aldrig diggat TV tittar både på
BOLIBOMPA och BILAR nu.



Skön stil han har min gosse...

Jag trodde inte Milo skulle bli en TV kille. Inte som Thedde var, han glodde på TV så fort han fick. Elliot var inte jätteintresserad men Milo verkar få upp intresset mer och mer. Tur att BILAR är så bra som den är, annars hade jag dånat av. Jamen om det skulle vara nån jobbig film. Som Minimojjerna eller vad den heter. SNARK. Orkante.
"Små - troll - i- backen - som - ska - rädda - nånting - innan - en - viss - tid - annars - så - går - det - åt - helvete" film.

BILAR är bra skit!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Haha, är det i Drömmarnas trädgård du tänker på? Galet barnprogram :-)



Jag har också en här hemma som älskar Bilar - nästan lite FÖR mycket ;-) Ha en fin kväll!



Kram på dig!

2011-03-11 @ 18:17:09
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback