Illamående!



Ok, kan vi bena ut det här nu?! Är det nåt som går
eller är det nåt annat galet!?

Jag måste fråga ifall det är nån därute som vet vad det är som pågår med mig. Jag började må illa i söndags och har mått illa sen dess. Jag har förknippat det med att jag var lite dagen efter, även om jag ALDRIG mår illa i vanliga fall. Jag gör verkligen inte det utan är bara trött och har ont i huvudet. Men i söndags började jag verkligen må PYTON, sen har jag gjort det sen dess.

Ok, jag vet vad ni tänker! Hon är GRAVID! :) Men, jag har precis haft mens så det kan jag inte vara. Men allvarligt, är det nåt sånt här som går nu? Illamående? Jag mår liksom inte riktigt så illa att jag vill kräkas men det liksom moler på ett överhängande illamående, hela tiden.

UÖK!

Kommentarer
Postat av: Madde k

Här hemma har vi en kräksjuk P, så visst går någon sorts magsjuka. Hoppas verkligen inte att jag smittas då jag ska på Golden Hits med jobbet på torsdag.



Krya på dig iaf!



Kram Madde

2011-03-15 @ 15:09:31
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Sådär har jag mått det senaste halvåret, på torsdag ska jag till läkare då de tror jag fått magkatarr.... mindre kul:( Stress, stress och åter stress!



Mådde så jäkla kasst ett tag, ont i magen, kände mig uppblåst och illamående konstant, och speciellt när jag ätit så jag var tvungen att göra 3! gravtest för att iaf kunna stryka det från listan:) Pratade med sjukvårdsrådgivningen som sa att jag förmodligen har magkatarr....



Hoppas det går över på dig och att du får må bra!



Stora kramar

2011-03-15 @ 16:13:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Fru P

Men uuuuusch gumman. Inte kul. Jag kan inte komma på alls vad det skulle kunna vara. Om det inte är en klassisk maginfluensa då rå. Det kan ju te sig på flera olika sätt, man behöver ju inte kräkas för att det skall vara ett litet äckligt influensavirus som ligger o gror i en.



KRYYYYA MASSOR NU!!! Puss o kram.

2011-03-15 @ 16:22:37
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Anna Viksell

Va lustigt känner precis samma sak,skitdrygt att må illa hela tiden.... Pigga på dig!

2011-03-15 @ 18:26:32
Postat av: Åsa

Usch låter ju inget vidare. Du är säker på att du inte slog i huvudet när du gjorde din dundervurpa då? Tänkte om du fått en liten hjärnskakning eller liknande.

Tack för i lördags förresten, det var roligt att vara ute och festa med er i Enköping. Sami hälsar!



/Åsa

2011-03-15 @ 19:01:32
Postat av: Nina - Glamourmamman

Usch, stackare! Min svärmor hade det så för någon månad sedan. Illamående i några dagar, men aldrig direkt magsjuk. Jag hörde då flera som hade känt så precis innan dom hade åkt på förkylningsinfluensan.



Håller tummarna att det släpper snart!

Kram Nina

2011-03-15 @ 19:17:24
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

FruP: Ja, det kan ju utspela sig på olika sätt. Men detta känns som nåt utdraget skit :( HUJJA, tack söt! PUSS



Anna: Men hej, kul och se att du skriver lite! Skönt oxå att höra att det verkar vara nåt som nån annan oxå har. Kanske är nåt som går... ? Suck, krya på dig du å! KRAM



Åsa: HEEEEEEEJ!!! Ja jäklar i min lilla låda vilken fest det blev, HMPRFH! kan säga att det var bilderna som förklarade för mig vad vi drack egentligen, det var inte bara en sort kan jag påpeka. TACK SJÄLVA, sååå kul att ni hängde på oss. Gärna fler gånger! Hälsa kusin och kram på er!



Nina: Jasså... jamen det kanske är nåt som går. Men jag vill ju inte gå och bli sjuk nu. Huua, detta får räcka. illamående är tillräckligt äckligt! :( TACK och kramar!

2011-03-15 @ 19:57:42
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback