Din röst är VIKTIG!


Din röst är VIKTIG! Hjälp mig att bli en ännu
bättre bloggare! Vill att du ska trivas här inne
serru....

Det är så himla roligt att ni blir fler och fler som läser här inne hos mig. Läsarantalet växer hela tiden och ni är många som återkommer till mig nästan varje dag. Det är ju faktiskt delvis för er jag skriver bloggen, sen skriver jag den även för min egen skull och barnen, det har jag ju berättat om tidigare.

Nu tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig lite, jag vill så gärna göra bloggen ännu bättre?! Det är där Du som läsare kommer in. Jag vill att vi ska trivas med varann! Du kan på detta sätt påverka innehållet på min blogg. Här nedan har jag skrivit i punktform ungefär det jag skriver om härinne. Man kan rösta på fler alternativ och man är givetvis HELT ANONYM. Skulle det vara så att Du har något eget önskemål som inte står här nedan så får man jättegärna skriva det (givetvis anonymt om man nu vill det) bland kommentarerna!

Widgeten kommer även att ligga i menyn här till höger under en veckas tid så att dom som är här inne bara då och då ska få chansen att rösta oxå! :)

Jag passar på att tacka för rösten och hoppas på att du som läsare ska fortsätta trivas här inne!

KRAM & PUSS // Nina

webvoter-omröstning
Vad vill Du ha mer av på bloggen?

Barnen
Bilder
Gästinlägg
Hus & Hem
LCHF/viktminskning
Makeup
Mode
Niiinis tyck & tänk/humor
Nindigos ROOM alster
Tips
Vardagen
Videos ur mitt liv

Se resultat

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gillar din blandning här inne :)



Hoppas Du har haft en bra helg (ska läsa vidare nu.)



Kram!

2011-03-28 @ 08:07:17
URL: /http://cissileandersson.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback