Vill Du gråta?





Ok, ni har säkert redan hört talas om den här låten men den tål att pratas om igen och igen och
igen!!! Den första är videon på låten, den andra är när han söker till IDOL.


Titta på videon. Han friar till en levnadsglad jättevacker tjej. Hon blir överlycklig.....gud vad jag har gråtit till den här filmen alltså. Hon råkar ut för en allvarlig bilolycka, hamnar i koma. Han vägrar låta dom stänga av de livsuppehållande maskinerna då han vet att hon kommer att vakna. Hon vaknar upp till ett liv där hon är helt handikappad. Hon har fått en allvarlig hjärnskada och kommer aldrig att bli bra.

Han är med i IDOL, åker ur bland de 40 sista. Ett skivbolag kontaktar honom och denna låt görs som en hedran till henne. Låten handlar om hur man inte kan lämna någon när de behöver en som mest. Den är helt underbar och jag gråter nästan varje gång. Idag planerar de för bröllop. Hon sitter där med sin lilla ring på sin vänstra hand. Åååh.... titta och gråt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Carin

oj oj oj..........inget öga torrt inte.....

2011-06-28 @ 20:30:30
Postat av: Therese

Det är så vackert och så hemskt på en och samma gång, tårarna rinner nu.

Kram

2011-06-29 @ 08:25:23
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: Cissi

En hemsk historia men ändås ås otroligt vackert eftersom han stannar kvar hos henne!

2011-06-29 @ 10:39:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ja du... den här låten har jag lyssnat på om och om igen. Tur och retur till och från jobbet. Jag har lyssnat på varenda ord och känt med hela honom. Vilken text! Vilken kärlek! Vilken modig kille. Jag är helt betuttad och totalt förlorad. Oj oj oj.

2011-06-29 @ 21:38:23
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: jama

Otroligt gripande, såg det härom kvällen. Så fort jag hör den på radion stannar jag upp - o berörs. Vilken kille!!!!

2011-06-29 @ 22:10:35
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback