Midsommar i bilder


Milo började med ett midsommar bad. Dagen till ära med en rejäl
skumkrona! :)


Sen gav vi oss ut till Härkeberga för lite midsommarfirande. Åååh,
där fanns verkligen allt som en midsommarafton ska innehålla. Det
var inte sista gången vi åkte dit.


Gudfar Beijne och Milo i en midsommardiskussion.


Kattis och jag på filten.


Maria, Noel och Gustav var oxå med.




I väntan på att dansen kring midsommarstången ska börja.


Kom nu Miloplutt.... let´s dance!!!



Med lite hjälp så dansades det. Just den här dansen var lite mindre än
den som var tidigare med 2 stora ringar. Vi fick en liten egen special-
dans. :)


En slank han diiiiiiiiit.....


...o en slank han diiiiiiiiiiiiiiiiiit....





Sen var man visst lite trött efter dansen... vilar sig på trappan lite.


Efter Härkeberga for vi in till stan och möttes upp i parken på stora
filtar med picknick. Sååå mysigt....


...lagom till vi ätit klart sprack det upp och solen gassade.


Mys med mitt ♥:a.


Fina tjejerna Maria och Bea.


Våran fiiina lilla pojke!


Lisette, Pierre (syrrans kille) och min kära syster.


Fick med Thedde på ett foto. Elliot inte ett enda. :( Lasse och barnens
pappa Magnus.



Hallååå bloggisar. Rise and shine ni som fortfarande ligger och snarkar. Själv har jag redan varit uppe och arbetat. Hade en bröllops sminkning idag, hon blev så himla vacker. Fick faktiskt sova ända till halv 9 idag så jag känner mig rätt så fresh, Milo snarka som aldrig förr. Själv har jag dock vaknar upp hela natten och varit allmänt stressad för att jag skulle jobba idag... men men, den sömnen lär man få ta igen imorn då vi inom några timmar ska på nästa fest. Kompis Bea fyller år och bjuder på middag. Det blir ungar och vuxna blandat i en enda stor konkarong.

Jaha, hur hade ni det igår då tro? Vi hade det verkligen kanon. Först Härkeberga med en traditionsenlig midsommarafton med dans, korv och bröd och spelemän. Därefter picknick i parken och avslutningsvis grillmiddag hemma hos oss. Dock så var bricketterna helt förstörda pga regnet dagen innan så vi fick steka på spisen. Det gick ju finfint det me...lite kaos var det med massa folk men det är ju så jäkla kul bara. Avslappnat med vänner is da shit! Vi körde middag och faktiskt så körde husbandet gitarr och sång på balkongen och lite musiktävling (han trubadurar ALDRIG på det där viset så det var riktigt kuuuuul och jag blir så stolt:)) Jag kom i säng vid halv 2. Glad och nöjd.

Nu förbereder vi oss för nästa baluns. Maria, Gustav och lille Noel kommer tillbaka för att sova hos oss ytterligare en natt. Älskar att ha vänner på besök, finns ju knappt nåt bättre?! Frukost på morgonen tillsammans och gå igenom kvällen kan vara hur kul som helst. Milo är lyrisk över Noels och hans familjs besök och sitter och bara tittar på allt som händer med gapande mun. Noel är född i Januari och Milo i december, samma år men ändå skiljer det ett helt år. Roligt det där.... dom kommer nog få mycket kul ihop när dom blir lite äldre då intressena är exakt likadana. Bilar, traktorer och maksiner överlag är det bästa som finns för dom. Tussarna!


Nähä, nu ska jag ta tag i lite must do´s. Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar och får en minst lika trevlig midsommmardag. Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback