Tjejkvällen i bilder

Hooohoooo.... är ganska nyligen hemkommen från jobb. Har provsminkat en jättesöt tjej som ska gifta sig nästa helg. Det blev en grönguldig sminkning som hon passade superduper i. Åh jag önskar man kunde gifta sig igen. Det var så förbaskat kul så det finns inga gränser alltså. Man kanske ska förnya sin löften?!?! :)

Jaha, annars så är jag lite trött i mössan idag. Vi hade tjejkväll och karlarna hade killkväll. Vi samlades hos Helena på jättegod mat och lite vin. Vi hade så himla skoj så det var inte klokt. Ibland blir vissa kvällar bara så lyckade, denna var en av dom.

Här följer ett bildregn!


Jag & Helena






Kattis fin dotter Paulina och jag.


Lisette (Listjärt, Lyset) och jag. Kärt barn har många namn. :)



Sen följde ungefär 50 såna här skrattbilder! :)










ASFLABB kan vi kalla den här kvällen. Vi hade jäkligt skoj och skrattade
så tårarna rann. Bra.... och nu har jag samlat på mig några extra år.

Snacka om att man behöver såna tjejkvällar ibland. Man går igenom allvarliga saker, glädjande saker, man snackar om det allra innersta och framförallt så skrattar vi så jäkla mycket. Snacka om bra botemedel mot min PMS. Imorn ska jag få mens så då borde livet börja landa och bli precis så normalt som det brukar vara.

Vi ska snart bege oss iväg här. Vet inte vart vi ska men vi ska i alla fall bara åka nånstans. Ni vet som man gör när man söndagsåker. Vi lördagsåker istället.... ska bli spännande att se var vi hamnar!

Hoppas ni har en fin lördag. Ikväll är jag sugern på TV mys med tacos, får se hur det blir med den saken?!


Kommentarer
Postat av: jama

Underbara bilder - det känns nästan som att man är med. Ler med hela fejjan :)

2011-06-20 @ 22:05:06
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback