Sommarfesten i bilder



I sandlådan på sommarfesten. Milo älskar sandlådan.


Milo´s egengjorda med hjälp av fröken (Kicki). Den ska vi hänga
upp därhemma nu.



Milo med sina "blurrade" kompisar. Han som sitter till höger om Milo
verkar bli "bästisen". Dom är lite ler och långhalm, det är så härligt
när dom börjar få utbyte av kompisar och kan leka.



Han satt så duktigt och sjöng med. Julfesten var inte lika kul tyckte han.
Då ville han bara till mamma och pappa men nu satt han hela före-
ställningen igenom! Wieee.... duktig!



Sen var det korvgrillning och mys på filten. Mormor hann komma hem
från jobbet i Sthlm.



O så lilla mamma och pappa på filten. Till efterrätt bjöds vi på härligt
somrig gräddtårta med jordgubbar. Jag fick äta upp mammas grädde
och jordgubbar på hennes tårta. :) LCHF


Gud så mysigt det är med dessa träffar på förskolan. Här har vi ytterligare en grej som ändrats med åren. Med stora barnen så var jag alltid så stressad och hade 1000 andra saker så dessa träffar kändes mer som en belastning än som nåt mysigt. FAN att man stressade sönder sig förr. Till vilken nytta kan man undra? Vem tackar mig för det idag? No one.... i tell you!

I alla fall så hade vi ju toppenväder och barnen sjöng så duktigt. Vi föräldrar satt där på filten och tittade och körde med rungande applåder. Lilla lilla hjärtat, han var så fin där han satt på sin stol. Hatten på dagen till ära... :)

Idag då, ja då har jag ÄNTLIGEN någon nära som tar studenten. Jag ska få stå där med rosen hängande i sverigebandet och jaga jäntan som ska få den. I eftermiddag drar vi vidare mot studentfest och firar vår härliga Emma. Det är husbandets brors fru´s barn. Hängde ni me?! Det är dessa moderna familjer som gör det! :) Wieee, jag älskar student dagen....

Nej hörrni, nu har jag inte tid. Jag har så jäkla mycket att göra idag så det är helt sjukt. Studentpresenter ska färdigställas och även annat som jag inte kan prata om. Imorn är det röd dag så då hade jag tänkt vara med familjen, sen är det klämdag på fredag så då får Milobebis vara hema med mig och då har vi ju mammaträffen. Så idag ska resten av veckans jobb färdigställas. Work it work it.... får kanske offra någon utav kvällarna till lite jobb då det inte är nån jäkla walk in the park med eget företag. Så är det ju! :)

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hey girl. Måste bara berätta.. kom nyss hen från systerdotterns student fest.. mysigt tillställning. Hamnade ute en stund (smygrökte ;) och vet du vilket samtalsämne som kom upp? Jo.. Niiinis blogg :)

Vi var några stycken som babblade i munnen på varann, om hur mkt vi älskar att läsa dina historier om sjukhusbesök, barnafödande, tips, upplevelser mm :) Vi alla sa att vi kollade in dina äventyr fler gånger per dag och älskar att läsa det.

En tjej sa: Det känns nästan som om man känner Nina, fast man inte gör det.

Du är verkligen en bloggerska av rang Nina.. ! Kram

2011-06-01 @ 20:48:26
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Nämen Åååååh, vad glaaaaaaad jag blir!! Tack Anna för att du delar med dig av nåt så roligt. Detta var härligt att vakna upp till!!! Puss på dig och TACK än en gång!

2011-06-02 @ 06:50:19
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ah så mysigt, de där träffarna ser jag redan fram emot :-)



Bättre att sluta stressa sent än aldrig!!! :-)



Va skoj att du fått så fina ord ovan, det är du värd som väljer att bjussa på sååå mycket av och om dig själv :-)



Ha fina dagar med familjen

STOR KRAM

2011-06-02 @ 10:05:14
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 14:58:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback